هتل بلگراد سیتی، بلگراد صربستان The Belgrade City Hotel

هتل بلگراد سیتی، بلگراد صربستان The Belgrade City Hotel

 

هتل بلگراد سیتی 87 اتاق را در رده بندی های مختلف و در 2 ساختمان، پیشکش مهمانان می کند. ساختمان اصلی هتل، جزو قسمت 4 ستاره بوده و ساختمان جنبی، 3 ستاره به حساب می آید. قرارگیری هتل در بخش مرکزی شهر، نکته مثبتی برای آن به حساب می آید. هدف مدیریت هتل بلگراد سیتی، اطمینان از اقامت لذت بخش مهمانان می باشد.

 

سرویس های هتل بلگراد سیتی

دارای اتاق و سوئیت رستوران کافه –Wifiرایگان کازینو - باشگاه - امکانات مختص افراد کم توان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو - آسانسور - پارکینگ خیابانی اتاق های خانوادگی لابی زنگ اعلام حریق- اتاق جلسه و کنفرانس فکس فتوکپی - خدمات خشکشویی و لباسشویی – آزاد بودن ورود حیوانات - خدمات اتاق خدمات کودک - کارکنان و خدمه چند زبانهو ...

هتل بلگراد سیتی در منطقه Savski Venac قرار دارد که محل مناسبی برای اقامت برای آن افرادی است که علاقمند تفریحات شبانه، غذا و اماکن تاریخی هستند. کلیسای ساوا در فاصله 2.5 کیلومتری از هتل قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل، با ماشین 15 دقیقه و با وسایل حمل و نقل عمومی، 30 الی 45 دقیقه است.

 

اتاق های راحت هتل بلگراد سیتی، هر آن چیزی را که برای اقامتی دلچسب نیاز دارید، داراست. اتاق ها (4 ستاره) دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، میز کار، سشوآر، گاو صندوق، کتری برقی، خدمات اتو و ... می باشند.

اتاق های بخش 4 ستاره شامل:

Standard Double / Twin Room – One Bedroom Suite – Superior Double Room/ Twin Room

انواع غذاهای سنتی صربستانی و بین المللی در رستوران هتل مهیا هستند. بوفه صبحانه متنوع هتل نیز، روز شما را خواهد ساخت.

با استفاده از تورهای متنوع صربستان، اقامت دلپذیری را در هتل بلگراد سیتی تجربه کنید.

 

آدرس هتل: Savski Venac، بلگراد، صربستان

سفرتان مطلوب و دوست داشتنی ...

خواندن 1298 دفعه