گرند هتل وان Grand Hotel Van

گرند هتل وان Grand Hotel Van

 

گرند هتل وان هتلی 4 ستاره است در منطقه Ipekyolu شهر وان، با دارا بودن 45 اتاق که امکانات لازم برای گذراندن تعطیلات دوست داشتنی در شهر قدیمی وان را دارد. روز خود را می توانید با بوفه صبحانه هتل آغاز کرده و بعد به راحتی به اماکن توریستی وان، دسترسی پیدا کنید. منظره جذاب شهر نیز از تراس طبقه آخر هتل، پیش چشم شما است. لازم به ذکر است این هتل از نظر امکانات و موقعیت، از طرف مسافران خود، امتیاز کیفی خوب را کسب کرده است.

 

سرویس های گرند هتل وان

 دارای انواع مختلف اتاق – رستوران – بوفه صبحانه –Wifi  رایگان – تراس روف تاپ - امکانات مختص افراد کم توان –  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو - آسانسور – پارکینگ رایگان - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق – خدمات و پرستار کودک - کارکنان و خدمه دو زبانه و ...

گرند هتل وان موقعیت مکانی مناسبی در شهر وان دارد به نحوی که از مسجد اعظم وان و موزه وان تنها 6 و 7 دقیقه پیاده راه است. از هتل تا دریاچه نیز با ماشین حدود 9 دقیقه فاصله است. همچنین فاصله بین فرودگاه و هتل، با ماشین حدودا 17 دقیقه زمان می برد.

 

اتاق های راحت گرند هتل وان دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه قابل تنظیم، تلفن، تلویزیون، حمام، مینی بار، گاوصندوق، میز کار، اتو/ میز اتو (در صورت درخواست)، بالکن و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Standard Single Room – Standard Double or Twin Room – Standard Triple Room

رستوران گرند هتل وان، روزانه برای مهمانان خود بوفه صبحانه و غذاهای متنوع را تدارک می بیند.

با استفاده از تور وان، اقامت دلپذیری را در گرند هتل وان تجربه کنید.

 

آدرس هتل: خیابان Irfan Bastug، Valilik Yani، وان، ترکیه

سفرتان دوست داشتنی و راحت ...   

 

برای رزرو این هتل در تور وان خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 582 دفعه