هتل یاسمین ریزورت بدروم Yasmin Resort Bodrum

هتل یاسمین ریزورت بدروم Yasmin Resort Bodrum

در فاصله 7 دقیقه پیاده روی از دریای نیلگون اژه ، هتل 5 ستاره یاسمین ریزورت در محیطی دل انگیز با استخرهای روبازی که با درختان سرسبز احاطه شده اند و آلاچیق هایی که روی اسکله های چوبی بر فراز آبهای نیلگون دریای اژه قرار گرفته اند ، مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی آرام و رؤیاییست.

این هتل باشکوه انتخابی مناسب برای سفری دلچسب در تور بدروم می باشد چراکه تمام زیبایی های طبیعت را یکجا در کنار خود داراست. امکانات و خدمات بیشماری در هتل یاسمین ریزورت بدروم فراهم آمده است تا رضایت خاطر مسافران تور بدروم را جلب نماید.

 

امکانات هتل یاسمین ریزورت بدروم :

386 اتاق ساحل اختصاصی آلاچیق های ساحلی استخر روباز (فصلی) استخر سرپوشیده (فصلی) استخر کودکان سرسره های آبی حمام ترکی ماساژ (با هزینه) مرکز سلامت و اسپا (با هزینه) مرکز تناسب اندام سونا زمین تنیس کلوپ شبانه کلوپ کودکان زمین بازی کودکان امکان سرو صبحانه در اتاق اسنک بار بار رستوران wifi رایگان پذیرش 24 ساعته خدمات ارزی انبارداری چمدان ها خدمات خشکشویی و لباسشویی سالن زیبایی تهویه مطبوع محل مخصوص سیگار کشیدن ترانسفر فرودگاهی امکانات برگزاری ملاقات ها پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی پارکینگ خصوصی رایگان.

 

پنجره های قدی اتاق های هتل یاسمین ریزورت فضایی پرنور و فرح بخش را ایجاد نموده و علاوه بر این دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع ، بالکن اختصاصی ، مینی بار ، تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ، آب معدنی رایگان ، حمام اختصاصی و سشوار می باشند.

انواع اتاق ها عبارتند از :

Standard room – club room – standard family room – club family room

 

 

در حالیکه از تماشای سرسبزی درختان لذت می برید ، در زیر پرتوهای طلایی رنگ و گرمابخش خورشید شیرجه ای عمیق به داخل استخرهای هتل بزنید و حس تازگی را با الهام از طبیعت در وجود خود زنده سازید. در آلاچیق های روی اسکله نشسته و زیباییهای دریای فیروزه ای اژه را نظاره گر باشید و با گوش سپردن به طنین دلنواز امواج، غرق در آرامش شوید و یا با دوستان خود به بازی تنیس و والیبال ساحلی مشغول گردید.

 

صبح خود را با صرف صبحانه در رستوران میندوس آغاز نمایید و اگر جزو علاقه مندان به غذاهای دریایی هستید به رستوران اوشانیا بروید. غذاهای ایتالیایی نیز در رستوران لاپرلا سرو می گردند و اما ویژه های ترکی را می توانید در رستوران سلطان تجربه کنید. انواع نوشیدنی ها را نیز می توان در بارهای هتل یافت.

 

آدرس : Kadikale Mevkii, Peksimet Koyu,21 Sok. No:20, 48800 Turgutreis, Turkey

تلفن : 00908505027723

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم. 

 

برای رزرو این هتل در تور بدروم خود، با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3569 دفعه