هتل گرند پارک لارا آنتالیا Grand Park Lara

هتل گرند پارک لارا آنتالیا Grand Park Lara

هتل جذاب و 4 ستاره گرند پارک لارا در منطقه لارا واقع شده است. این هتل از امکانات مختلفی بهره برده است. در این هتل از خدمات زیبایی و اسپاس آن استفاده کنید، از تفریحات ورزشی نهایت بهره را ببرید و اوقات شیرین و خوشمزه ای را در رستوران آن بگذرانید.

سرویس های هتل گرند پارک لارا

دارای اتاق و سوئیت 200 متر فاصله تا ساحل باغ - استخر سرپوشیده و فضای باز - سالن اسپا سونا – جکوزی - حمام ترکی تراس آفتاب - سالن زیبایی – خدمات ماساژ -مرکز تناسب اندام – کلوب و استخر کودکان - امکان اجاره خودرو و دوچرخه - بیلیارد تنیس روی میز دارت اسنورکلینگ غواصی - زمین بازی -Wifi امکانات برای افراد کم توان - امکان اجاره خودرو - اتاق جلسه - خدمات ارزی – امکان اجاره کامپیوتر فکس/ فتوکپی - پارکینگ - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق پرستار کودک خدمه چندزبانه و ...

هتل گرند پارک لارا در مرکز لارا واقع شده و تنها 20 دقیقه تا آنتالیا اکسپو سنتر فاصله دارد.

اتاق های راحت و زیبای هتل گرند پارک لارا از امکاناتی نظیر: دتکتور دود، حمام، بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، مبل راحتی، قسمت نشیمن، گاو صندوق، قهوه/ چایی ساز، سشوآر و ... برخوردارند.

اتاق ها شامل:

Double Room – Family Room – Economy Double Room – Deluxe Family Room – Elite Room – Basic Room

تمام خستگی و استرس خود را در مرکز اسپای مجهز هتل گرند پارک لارا، با ماساژی دلپذیر، سونا و شنا در استخر، جا گذاشته و روح و جسم خود را نیرویی دوباره ببخشید.

در رستوران هتل گرند پارک لارا، از انواع غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. همچنین در کافی شاپ و اسنک بار هتل، با انواع میان وعده و نوشیدنی، لحظات خوشی را بگذرانید.

آدرس هتل: لارا، آنتالیا، ترکیه

سفرتان دلپذیر و بی مثال ...

خواندن 889 دفعه