هتل گرند هالیک استانبول

هتل گراند هالیک GrandHalicاستانبول:

هتل 4 ستاره و زیبای گراند هالیک، در قلب ناحیه بیوک اوغلو واقع شده است، جایی که می­توانید از مناظر بی بدیل دریا و خلیج شاخ طلایی لذت ببرید. تجربه آرامشی دلپذیر در سالن اسپا و شنایی مفرح درون استخر، در انتظار مهمانان این هتل دوست داشتنی است.

 

سرویس های هتل گراند هالیک

 دارای 177 اتاق و سوئیت رستوران – استخر کلوب سلامتی سونا حمام ترکی Wifiرایگان  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری امکانات برای افراد کم توان - پارکینگ -  مرکز تجارت اتاق جلسه و ضیافت - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه دوزبانه و ...

هتل گراند هالیک، در فاصله 20 کیلومتری فرودگاه و 10 دقیقه­ای از بیوک اوغلو، یکی از مهمترین مراکز خرید و تفریح، قرار دارد. همچنین از این هتل تنها 15 دقیقه پیاده تا میدان دیدنی و پر جنب و جوش تکسیم فاصله وجود دارد. ایستگاه مترو نیز در 50 متری هتل می­باشد.

اتاق ها و سوئیت های راحت هتل گراند هالیک، از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، حمام با وان/دوش، مینی بار، تلفن، گاو صندوق، چایی/قهوه ساز، سشوآر و ... برخوردارند. اتاق­ها دارای چشم­اندازهای مختلف و انتخابی رو به خلیج شاخ طلایی یا حیاط می­باشند.

در کلوب سلامتی هتل گراند هالیک از امکاناتی نظیر استخر، سونا، اسپا و ... بهره برده و تنها به فکر سلامتی و آرامش خود باشید.

هتل گراند هالیک دارای 2 رستوران می­باشد و امکان سرو غذا داخل اتاق­ ها نیز وجود دارد. رستوران Bogazici در طبقه اول هتل، با گنجایشی در حدود 350 نفر و بوفه صبحانه مفصل، آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

 شب های جمعه و شنبه را در این هتل از دست ندهید، چرا که گوش دادن به موسیقی زنده ترکی و تماشای غروب دل انگیز خورشید و تلاطم آب­های خلیج در تراس رستوران Adali هتل، لحظه هایتان را به یادماندنی خواهد کرد.  

آدرس هتل: رفیق سایدام کادسی، بلوار تپه باشی شماره 37، استانبول، ترکیه

سفرتان زیبا و آرامش بخش ...   

 

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 4514 دفعه