هتل هالدی وان Haldi Hotel Van

هتل هالدی وان Haldi Hotel Van

 

اگر در شهر وان، به دنبال هتلی خانوادگی و محیطی دوستانه هستید، دورتر از هتل هالدی را نروید و جستجو نکنید. با توجه به موقعیت قرارگیری آن، از این هتل 4 ستاره، دسترسی راحت و در کوتاه ترین مدت به برخی جاذبه های توریستی و خیابان معروف جمهوریت می توانید داشته باشید. هتل هالدی و تمام کارکنان آن،‌ بی صبرانه منتظر خیر مقدم به شما هستند.

 

سرویس های هتل هالدی وان

 دارای اتاق و سوییت – بوفه صبحانه – رستوران – کافی شاپ –Wifi  رایگان – اسپا- جکوزی – باشگاه - وسایل اتوکشی (در صورت درخواست) - امکانات مختص افراد کم توان –  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری - آسانسور - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق - خدمات کودک - کارکنان و خدمه چند زبانه و ...

هتل هالدی وان در مرکز شهر واقع شده و دسترسی نزدیکی به برخی جاذبه ها مانند خیابان جمهوریت دارد به نحوی که از هتل تا این خیابان حدود نیم مایل فاصله است. رستوران معروف ماحال سیتی Mahaa City نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. از هتل تا فرودگاه نیز با ماشین حدود 20 دقیقه راه است. به طور کلی از نظر مهمانان و کاربران هتل، موقعیت قرارگیری آن نمره 4 و سطحی کیفی عالی را کسب کرده است.

 

فضای اتاق های هتل هالدی از طراحی و رنگ های گرم بهره برده است. اتاق های راحت هتل دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون، حمام، مینی بار، میز کار، کتری برقی و ... می باشند. اتاق ها دارای دید به شهر و کوهستان هستند.

اتاق ها شامل:

Classic Double Room city view – Single Room – Triple Room

هتل هالدی دارای بوفه صبحانه و بوفه غذا است. انواع غذاهای محلی، رنگارنگ و دسرهای خوشمزه را نوش جان کنید.

با استفاده از تور وان، اقامت دلپذیری را در هتل مون لایت وان تجربه کنید.

 

آدرس هتل: Serefiye Mah، Demirciler، وان، ترکیه

سفرتان راحت و دلپذیر ...   

 

برای رزرو این هتل در تور وان خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 1055 دفعه