هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

4star-icon

هتل متروپلیتن تکسیم Metropolitan Taksimاستانبول:

در قلب تپنده استانبول، نزدیک میدان تکسیم، هتل 4 ستاره و مجلل متروپلیتن، قرار گرفته است. این هتل در سال 2015 ساخته شده و با معماری با شکوه، کارکنان و خدمه صمیمی و خدمات با کیفیت، تجربه یک اقامت بی نظیر در تور استانبول را به مهمانان متمایز و خاص خود، پیشکش می کند.

 

سرویس های هتل متروپلیتن تکسیم استانبول

 دارای 86 اتاق و سوئیت رستوران کافی شاپ - تراس – Wifi امکانات مختص افراد کم توان   ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو -  خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس مکان مخصوص سیگار کشیدن - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چندزبانهو ...

هتل متروپلیتن در منطقه تکسیم قرار گرفته و تنها 500 متر با میدان تکسیم و 14 دقیقه پیاده تا بسفر فاصله دارد. با توجه به نزدیکی به میدان تکسیم، امکان استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی، جهت رفت و آمد به مراکز تفریحی و گردشگری به سهولت مهیا است.

در بدو ورود، طراحی زیبا و دکوراسیون سپید لابی هتل با سنگ های مرمرین و تزئینات لوکس، محیط راحت و دلبازی را تداعی می کنند و مهمانان با اسنک های خوش طعم و میوه های رنگارنگ مورد استقبال قرار می گیرند.

لوازم و مبلمان به کار رفته در اتاق ها و سوئیت های هتل متروپلیتن، با توجه به نیازهای مهمانان انتخاب شده و طوری طراحی شده اند که آسایش و راحتی را برای مهمانان هتل فراهم کنند. اتاق های هتل دارای امکاناتی از قبیل: تلویزیون LED، حمام، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر و ... می باشند.

رستوران هتل متروپلیتن در تهیه و سرو غذاهای بین المللی تخصص دارد. در کافی شاپ هتل نیز، میان وعده های سبک سرو می شوند.

با استفاده از تور استانبول، به راحتی به این شهر سفر کرده و از اقامت خود در هتل متروپلیتن لذت ببرید.

 

آدرس هتل: تکسیم کادسی، کوجاتپ ماهالسی شماره 91/89، استانبول، ترکیه

Taksim Caddesi Kocatepe Mahallesi No:89/91 Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

تلفن: 00902123134242

سفرتان راحت و زیبا ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 4283 دفعه