هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا The Land Of Legends Kingdom Hotel

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا The Land Of Legends Kingdom Hotel

 

عمارتی سپیدرنگ، معظم و مزین شده با مجسمه های حماسی، که وقتی از دور به آن نزدیک می شوید طراحی و عظمت آن شما را جذب می کند، اما این تنها اول راه است، به محض اینکه وارد این عمارت یعنی هتل 5 ستاره لند آو لجندز کینگدام می شوید، تازه در می یابید که چرا نام سرزمین افسانه ای را بر روی این هتل گذاشته اند. نفس های خود را زیاد در سینه نگه ندارید، تنها با آرامش به سیاحت و لذت بردن از طراحی و معماری افسانه ای و کمی فانتزی هتل و امکانات فوق العاده آن مشغول شوید. بعد از گشت و گذار و کمی گیجی و سرخوشی حاصل از این سیاحت و اکتشاف، نوبت محوطه بیرونی هتل است، محلی تماشایی و فوق العاده که با وجود رودخانه ای، تداعی کننده زیبایی ونیز است،‌ قصر کوچک رنگارنگ در گوشه ای از آن خودنمایی می کند، مغازه های متعددی دورتادور رودخانه وجود دارند و از همه مهمتر مجموعه بی نظیر پارک آبی لند آو لجندز، در چند ده متری شما است. افسانه این هتل با اجرای نمایش شبانه Franco Dragone و کاراکترهای افسانه ای آن، تکمیل می شود. به یاد داشته باشید کودکان شما و البته کودک درون خودتان، در لند آو لجندز کینگدام، سر ذوق می آیند.

 

سرویس های هتل لند آو لجندز کینگدام

 دارای اتاق و سوئیت - سینمای 5 بعدی - مجموعه پارک آبی (رایگان برای مهمانان هتل) - رودخانه و امکان قایق سواری بر روی آن - اجرای نمایش شبانه - رستوران و کافی شاپ - بوتیک های متعدد - استخر سرپوشیده - اسنورکلینگ - موزیک زنده - اسپا - سونا - حمام ترکی - باشگاه - اتاق بازی - زمین بازی و بار مختص کودکان - امکانات مختص افراد کم توان - ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری - خدمات ارزی - آسانسور - اتاق های خانوادگی - اتاق جلسه - سالن اجتماع - خدمات خشکشویی و لباسشویی - خدمات اتاق 24 ساعته - خدمات و پرستار کودک - کارکنان و خدمه چند زبانه و ...

هتل لند آو لجندز کینگدام در منطقه بلک قرار داشته و از فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد.

401 اتاق رنگی رنگی هتل لند آو لجندز کینگدام از طراحی فانتزی و متاثر از داستان های پری دریایی بهره برده و از امکاناتی نظیر: حمام (وان یا دوش)، سیستم تهویه، محل نشیمن، تلویزیون LCD، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سشوآر، قهوه / چایی ساز و ... برخوردارند.

اتاق های هتل شامل:

Deluxe Room – Deluxe Connecting Room – Terrace Suite – Grand Suite – Junior Suite - Family Suire , …

هتل لند آو لجندز کینگدام دارای بزرگترین بار مخصوص کودکان و تعدادی رستوران و کافه است.

با تور آنتالیا، اقامت دلپذیری را در هتل لند آو لجندز کینگدام تجربه کنید.

 

آدرس هتل: Kadriye Mahallesi، آتاتورک کادسی، بلک، آنتالیا، ترکیه

سفرتان افسانه ای و رنگارنگ ...   

خواندن 590 دفعه