هتل زوریخ استانبول Zurich Hotel

هتل زوریخ استانبول Zurich Hotel

هتل زوریخ استانبول، یکی از هتل های گروه آک تورک می باشد. این هتل با دارا بودن 126 اتاق و امکانات متنوع از قبیل استخر، اسپا، باشگاه و ...، در قلب شهر قدیمی، منتظر استقبال از مسافرانش است. تمام طراحی داخلی و نمای خارجی هتل در سال 2010 تحت بازسازی کامل قرار گرفت.

سرویس های هتل زوریخ

دارای 126 اتاق و سوئیت تراس کلوب شبانه - رستوران اسنک بار استخر –Wifi رایگان اسپا - سونا حمام ترکی - مرکز تناسب اندام - امکانات مختص افراد کم توان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– فروشگاه پارکینگ رایگان - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق خدمات کودک - کارکنان و خدمه دو زبانهو ...

هتل زوریخ در منطقه قدیمی شهر قرار دارد به نحوی که تنها 15 دقیقه پیاده تا بازار بزرگ و 30 دقیقه پیاده تا مسجد ایاصوفیه و آبی، فاصله است. با مترو نیز از هتل تا میدان تقسیم، 6 دقیقه فاصله می باشد.

اتاق های دنج و شیک هتل زوریخ، تماما برای راحتی و آرامش مسافران طراحی و تجهیز شده و از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، میز کار، کتری برقی، سشوآر، گاو صندوق و ... برخوردار می باشند.

اتاق ها شامل:

– Single Room – Corner Suite – Triple/Family Room – Connecting Family Room – French Plus – Double or Twin Room

در سالن اسپای هتل زوریخ امکاناتی از قبیل استخر، ماساژ تراپی، خدمات زیبایی، سونا، حمام ترکی و ... وجود دارند که با هر یک از آن ها می توانید خستگی و استرس را از بدن و ذهن خود دور کنید.

رستوران پانورامای هتل، با چشم اندازی پانوراما به تنگه بسفر و شهر قدیمی و غذاهایی لذیذ، لحظات خوشمزه ای را برای مهمانانش فراهم کرده است.

با استفاده از تورهای متنوع استانبول، اقامت دلپذیری در هتل زوریخ خواهید داشت.

آدرس هتل: ویدینلی پاشا کادسی، لاللی ، فتیح، استانبول، ترکیه

سفرتان راحت و بی مثال ...

 

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840  

خواندن 1110 دفعه