هتل تایتانیک سیتی تکسیم Titanic City Taksim

هتل تایتانیک سیتی تکسیم Titanic City Taksim

هتل 4 ستاره و 11 طبقه تایتانیک سیتی در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و مهمان نوازی اصیلی را پیشکش مهمانان خود می کند. میدان تکسیم یا تقسیم، محل ایده آلی برای مسافرت های کاری و تفریحی می باشد. این هتل به بسیاری از مقاصد تفریحی شبانه، مراکز خرید و ... نزدیک است. با اقامت در هتل تایتانیک سیتی، از خدمات و امکانات مختلف آن مانند باشگاه ورزشی و اسپا می توانید حداکثر بهره را ببرید.

سرویس های هتل تایتانیک سیتی تکسیم

دارای 183 اتاق و سوئیت رستوران اسنک بار - استخر سر پوشیده - اسپا – حمام جکوزی - Wifiرایگان - مرکز تناسب اندام - امکانات مختص افراد کم توان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو - پارکینگ - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق خدمات کودک - کارکنان و خدمه چندزبانهو ...

هتل تایتانیک سیتی تنها چند قدم تا میدان معروف تقسیم و خیابان جذاب استقلال فاصله دارد. ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک بوده و در نتیجه امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و ترانسفر راحت به جاذبه های توریستی مهیا است.

طراحی اتاق های هتل با رنگ پاستل و به گونه ای است که راحت و مورد پسند مهمانان باشد. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل: تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، میز کار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، گاو صندوق و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

2 Connecting Superior Room – Superior Room – Deluxe Room – Suite

اوشین اسپا Ocean Spa به مهمانان اش با خدمات مراقبتی آرامش بخش، خوش آمد می گوید.

هتل تایتانیک سیتی به مهمانان اش این فرصت را می دهد که طعم ویژه غذاهای ناطق مختلف را در رستوران هتل امتحان کنند.

با استفاده از تورهای متنوع استانبول، اقامت دلپذیری در هتل تایتانیک سیتی خواهید داشت.

آدرس هتل: لامارتین کادسی، بیگلو، استانبول، ترکیه

سفرتان آرام و زیبا ...

خواندن 1158 دفعه