هتل بیوک اورارتو وان Buyuk Urartu Hotel

هتل بیوک اورارتو وان Buyuk Urartu Hotel

 

نام هتل 4 ستاره بیوک اورارتو، از نام یکی از شهروندان اورارتو و میراث تاریخی 300 ساله، برگرفته شده است. در سال 1977 یکی از روسای قدیمی، ایده ساخت هتلی عظیم در شهر وان را در سر داشت و در نهایت در سال 1985 این هتل در مرکز شهر وان افتتاح شد. بیوک اورارتو با مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع، 75 اتاق و امکانات جانبی را برای مهمانان اش، فراهم کرده است.

 

سرویس های هتل بیوک اورارتو وان

 دارای 75 اتاق و سوئیت – بوفه صبحانه رایگان – رستوران - کافی شاپ –Wifi  رایگان – کلوب شبانه – اتاق بازی - وسایل اتوکشی (در صورت درخواست) - امکانات مختص افراد کم توان –  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری - آسانسور – پارکینگ - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق – گاو صندوق - خدمات کودک - کارکنان و خدمه دو زبانه و ...

یکی از نقاط قوت هتل بیوک اورارتو که توسط مهمانان آن نیز تایید شده است، محل قرارگیری هتل و نزدیک بودن به خیابان معروف جمهوریت، رستوران های معروف و ... می باشد. به طور مثال موزه وان، Ulu Cami، مرکز خرید آتایوس سیلور در فاصله حدود 0.7 مایلی هتل است.

 

هتل بیوک اورارتو 75 اتاقه و 150 تختخوابی می باشد. اتاق های راحت هتل دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون، حمام، مینی بار، میز کار، محل نشیمن، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Suite Room – Standard Double Room – Standard Twin Room

مهمانان هتل بیوک اورارتو می توانند در حالی که در رستوران و تراس بار هتل نشسته اند و مشغول تناول غذا یا نوشیدنی هستند، از تماشای منظره زیبای شهر نیز لذت ببرند.

با استفاده از تور وان، اقامت دلپذیری را در هتل بیوک اورارتو تجربه کنید.

 

آدرس هتل: خیابان جمهوریت شماره 32، وان، ترکیه

سفرتان راحت و دلپذیر ...   

 

برای رزرو این هتل در تور وان خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 1024 دفعه