هتل اورنج کانتی آلانیا Orange County Alanya

هتل اورنج کانتی آلانیا Orange County Alanya

 

خاطرات تعطیلات فراموش نشدنی ای در هتل 5 ستاره اورنج کانتی، در انتظار شماست. درست در کنار دریا این هتل زیبا با طراحی معماران سرشناس، بنا شده است.

از شنای شاداب کننده در دریا و استخرهای هتل که بگذریم، تفریحات دیگری که در اورنج کانتی آلانیا فراهم شده اند، نوید دهنده اوقاتی خوش هستند. خلاصه کلام، تعادل کاملی بین آرامش و تفریح منتظر شماست. وقت را هدر ندهید.

 

سرویس های هتل اورنج کانتی

دارای اتاق و سوئیت – ساحل - استخر فضای باز و داخلی- باغ تراس پارک آبی تجهیزات بازی های آبی - سالن اسپا سونا جکوزی حمام ترکی -مرکز تناسب اندام تنیس روی میز - زمین بازی کلوب و استخر کودکان دارت خدمات پزشکی -Wifi رایگان امکانات برای افراد کم توان - امکان اجاره دوچرخه - اتاق جلسه – مغازه اجناس کادویی - آرایشگاه پارکینگ - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق پرستار و خدمات کودک و ...

هتل اورنج کانتی، در منطقه آلانیا و در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر آلانیا و 35 قرار دارد.

 

در هتل مدیترانه ایه اورنج کانتی، هتلی دریا کنار، 555 اتاق راحت و خوب هتل مناسب هر بودجه ای می باشد. اتاق ها از امکاناتی نظیر: تلویزیون، مینی بار، بالکن، چشم انداز (رو به دریا/باغ/شهر)، سشوآر و ... برخوردارند.

اتاق ها شامل:

555 اتاق

Standard Rooms – Family Rooms – King Suite

مرکز اسپای هتل اورنج کانتی با انواع خدمات آرامش بخش، زیبایی،طراوت و نیرویی دوباره به جسم و روح شما می بخشد که نباید آن را از دست داد.

هتل اورنج کانتی آلانیا با دارا بودن رستوران و کافه، اوقات خوشمزه و شیرینی را برای مهمانان خود فراهم می کند. بوفه صبحانه نیز برای شروع روزی با نشاط و پر انرژی، طراحی شده است.

 

آدرس هتل: مرکز ماه الپارسلان، بلوار ترک، آلانیا ترکیه

سفرتان مملو از اتفاقات ناب ...

 

برای رزرو این هتل در تور آنتالیا خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 920 دفعه