هتل الکوچلار کبان استانبول

4star-icon

هتل الکوچلار کبان Alkoclar Keban استانبول:

در قلب شهر استانبول و در 50 متری میدان تکسیم، هتل 4 ستاره و زیبای الکوچلار کبان قرار گرفته است. این هتل به طور کلی نوسازی شده و با وجود کارکنان و خدمه مهمان نواز، مکان ایده آل و راحتی برای اقامت مهمانان در تور استانبول فراهم شده است. اگر برای تعطیلات یا سفر کاری، قصد اقامت در استانبول را دارید، هتل الکوچلار کبان انتخاب شایسته ای است.

 

سرویس های هتل الکوچلار کبان استانبول

 دارای 84 اتاق و سوئیت – بوفه صبحانه رایگان تراس - سالن اسپا – سونا -  حمام ترکی– Wifi رایگان امکانات مختص افراد کم توان   ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو -  اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق کارکنان و خدمه چندزبانهو ...

هتل الکوچلار کبان در منطقه تکسیم قرار گرفته و به مراکز خرید، تفریحی و گردشگری بسیار نزدیک است، به طور مثال با بازار بزرگ کمتر از 4 کیلومتر فاصله دارد. یکی دیگر از مزایای این هتل، نزدیکی آن به ایستگاه های اتوبوس و مترو می باشد که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را با توجه به راحتی، سرعت و صرفه اقتصادی آن ها، مقدور می کند.

 

اتاق ها و سوئیت های زیبای هتل با تخت خواب های راحت، چشم انداز تنگه بسفر یا شهر و امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، اتو/میز اتو (در صورت درخواست) و ... ، اقامت لذت بخشی را در هتل الکوچلار کبان فراهم کرده اند.

در رستوران روف تاپ هتل الکوچلار کبان، صبح خود را با یک صبحانه دلچسب و در حال تماشای زیبایی تنگه بسفر و غوغای مرغان دریایی آغاز کنید.

منوی غذای رستوران های هتل، متنوع بوده و انواع غذاهای ترکیه ای و مدیترانه ای مهیا و آماده پذیرایی از مهمانان است.

آدرس هتل: سیراسلویلر شماره 17، تکسیم، استانبول، ترکیه

Sıraselviler Cad.No:17 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey 

 

تلفن: 00902122522505

سفرتان تماشایی و دلچسب ...   

 

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 4543 دفعه