رادیسون بلو بسفر استانبول

gold-stars

هتل رادیسون بلو بسفر Radisson Blu Bosphorusاستانبول:

آرامش و سلیقه را، در هتل رادیسون بلو بیابید. این هتل 5 ستاره زیبا، در کنار تنگه بسفر قرار گرفته و فاصله نزدیکی تا بوتیک ها، کافه های شیک و ... دارد. نظاره گر منظره زیبای تنگه بسفر باشید، در باشگاه و اسپای هتل، به جسم و روح خود حیاتی دوباره ببخشید، از طعم لذیذ غذاهای رستوران لذت ببرید و شب دلنشین و آرامی را در اتاق های راحت هتل، سپری کنید.

سرویس های هتل رادیسون بلو استانبول

 دارای 120 اتاق و سوئیت رستوران – تراس - مرکز زیبایی و سلامتی باشگاه اسپا - سونا حمام ترکی - Wifi رایگان امکانات مختص افراد کم توان   ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو -  خدمات ارزی - اتاق جلسه و ضیافت – مرکز تجارت 24 ساعته - امکان ارائه صبحانه بیرون بر Takeaway - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چندزبانه پرستار و خدمات کودکو ...

هتل رادیسون بلو در منطقه Ortakoy قرار گرفته، منطقه ای که به داشتن کافه ها و فروشگاه های شیک شناخته شده است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک، 28 کیلومتر فاصله دارد. با توجه به وجود ایستگاه اتوبوس در فاصله ای کوتاه از هتل و ایستگاه متروی تکسیم که در 4 کیلومتری هتل قرار دارد، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر و بازدید اماکن تفریحی و مراکز خرید، به راحتی امکان پذیر است.

ساعت تخلیه اتاق در هتل رادیسون بلو نسبت به سایر هتل ها دیرتر بوده و مهمانان می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی و بنا بر ضرورت، اتاق خود را در ساعت 18 تخلیه و تحویل دهند. این امتیاز، جهت رفاه حال مسافران هتل در نظر گرفته شده است.

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل رادیسون بلو دارای طراحی هوشمند و دکوراسیون عالی بوده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، حمام با وان، بالکن با چشم انداز بسفر، مینی بار، تدارکات چای/قهوه و ... برخوردارند.

در رستوران های هتل رادیسون بلو، از طعم بی نظیر انواع غذاهای محلی، ژاپنی و بین المللی و تماشای چشم انداز فوق العاده تنگه بسفر، لذت ببرید.

با استفاده از تور استانبول، اقامت خوشی در این هتل زیبا در انتظار شماست.

آدرس هتل: سیرگان کادسی شماره 46، ارتاکای، بشیکتاش، استانبول، ترکیه

سفرتان تماشایی و راحت ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 5348 دفعه