هتل شاسا سامویی تایلند ShaSa Resort & Residences Koh Samui

هتل شاسا سامویی تایلند ShaSa Resort & Residences Koh Samui

در دامنه تپه ای سرسبز و مملو از درختان گرمسیری و با چشم انداز بی نظیری از آبی بیکران خلیج تایلند ، هتل شاسا سامویی بهترین گزینه جهت اقامتی آرامش بخش و دلپذیر در دل طبیعت بکر خدادادی است .

مسافران تور سامویی با اقامت در هتل باشکوه شاسا علاوه بر دورماندن از شلوغی و ازدحام شهر می توانند با استفاده از شاتل های هتل به راحتی به سواحل Chaweng و  Lamai رفته و یا با 10 دقیقه پیاده روی به باغ پروانه ها برسند و در عرض 23 دقیقه زمانی با پای پیاده از زیباییهای آکواریوم سامویی دیدن نمایند. امکانات و خدمات بیشماری در هتل 5 ستاره ساشا سامویی فراهم آمده تا رضایت مسافران تور سامویی را جلب نماید.

امکانات هتل شاسا سامویی :

18 اتاق دریا کنار تراس باغ تجهیزات باربکیو استخر روباز ( در تمام سال ) استخر کودکان ماساژ ( با هزینه ) مرکز سلامت و اسپا ( با هزینه ) مرکز تناسب اندام سونا منوی رژیمی طبق درخواست اسنک بار - امکان سرو صبحانه در اتاق بار رستوران wifi رایگان در تمامی فضاها پذیرش 24 ساعته خدمات ارزی میز گردشگری خدمات بلیط انبارداری چمدان ها خدمات باربری خشکشویی لباسشویی امکانات برگزاری ملاقات ها مرکز تجارت کلوپ کودکان امکانات ورزش های آبی در محل غواصی ( با هزینه ) کتابخانه دوچرخه سواری ( با هزینه ) دارت کارائوکه ( با هزینه ) زمین بازی کودکان ماهیگیری (با هزینه) زمین گلف در 3 کیلومتری (با هزینه) ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی پارکینگ عمومی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی) .

سوئیت های روشن و دلباز هتل ساشا سامویی با دکوراسیون زیبای خود علاوه بر بالکن اختصاصی و آشپزخانه مجهز به امکاناتی از قبیل مایکروفر ، ماشین ظرفشویی ، یخچال و ... دارای تلویزیون LCD 42 اینچ با کانال های ماهواره ، DVD Player ، تهویه مطبوع ، پنکه سقفی ، اتو و میز اتو (درصورت درخواست) ، حمام اختصاصی ، دوش بارانی ، سشوار و ... می باشند.  

انواع اتاق ها عبارتند از :

1 Bedroom Suite Sea View - 2 Bedroom Suite Sea View - 3 Bedroom Suite - Beach Front Pool Villa

لذت قدم زدن بر روی شن های سپید فام ساحل در زیر پرتوهای انرژی بخش خورشید و یا شیرجه ای عمیق در دل آب های زلال استخر روباز ، ورزش کردن در مرکز تناسب اندام در حالیکه از تماشای مناظر زیبای درختان سرسبز باغ انرژی شما دو چندان می شود ، ماساژی آرامش بخش که روح و جان شما را نوازش می دهد ، هیجان غواصی و موج سواری همگی تجربه هایی است که اوقات فراغت شما را در هتل ساشا سامویی به بهترین نحو ممکن پر می کنند.

جهت صرف غذا نیز رستوران Beyond The Sea خوراک های ویژه تایلندی را سرو می نماید.

آدرس : 116/1Moo 2, Tambon Mared, Laem Set, Koh Samui, Suratthani, 84310 Laem Set Beach, Thailand

تلفن : 006677913888

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

برای رزرو این هتل در تور سامویی خود، با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 2009 دفعه