هتل بی ویو پاتایا

هتل بی ویو پاتایا The Bayview Pattaya

اقامت گرمسیری لذت بخشی در هتل 4 ستاره بی ویو پاتایا در انتظار شماست . این هتل که در موقعیت مناسب مرکزی قرار گرفته است علاوه بر اینکه دسترسی شما را به مراکز خرید و تفریحات معروف شهری آسان می سازد ، با دور بودن از تفرجگاه شلوغ خیابان ساحل با محیط دنج خود آرامشی دلپذیر را برای مسافران بهمراه می آورد . هتل بی ویو پاتایا فاصله بسیار کم پیاده با فستیوال ساحلی فاصله داشته و در یک و نیم کیلومتری مرکز بانکوک و فرودگاه Suvarnabhumi  قرار گرفته است و بدین ترتیب انتخاب خوبی برای مسافران تور تایلند می باشد .

امکانات هتل بی ویو  پاتایا:

260 اتاق و سوئیت – ترانسپورت فرودگاهی – پذیرش 24 ساعته - خدمات ارزی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات گردشگری –wifi رایگان – پارکینگ رایگان بدون رزرو قبلی – باغ – تراس – 2 استخر روباز – اسپا – سونا – استخر کودکان – رستوران – بار – بار کنار استخر – کافی شاپ - زمین تنیس – مرکز تناسب اندام – ماساژ – پینگ پنگ – جکوزی – امکانات مخصوص افراد ناتوان – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها – خدمات پرستاری کودک – امکان اجاره ماشین – امکانات برگزاری ملاقاتها و ...

 

تمامی اتاقهای هتل بی ویو مجهز به تلویزیون فلت با ماهواره ، مینی بار ، وسایل تهیه قهوه و چای ، آب بطری رایگان و ... می باشند . تراس کافه باغ هر روز صبح بوفه صبحانه و 24 ساعته غذاهای بین المللی را سرو کرده و نوشیدنیها در بار Exotica و بار استخر ارائه می شوند .

جهت سرگرمی شما عزیزان کلاسهای پخت غذاهای تایلندی و کلاسهای کنده کاری در برنامه های هتل قرار گرفته است . امکان انجام ورزشهایی نظیر غواصی و جت اسکی در ساحل نزدیک هتل فراهم است ، همچنین می توانید با استفاده از خدمات ماساژ در Massage Pavilion خستگی روزانه را از تن به در کنید .

 

آدرس : خیابان ساحل 310.2 ، شهر پاتایا ، چولبوری ، مرکز پاتایا ، تایلند

تلفن : 006638423871

سفرتان آرام و دلپذیر ...

خواندن 3571 دفعه