هتل المیراث بانکوک Al Meroz Hotel Bangkok

هتل المیراث بانکوک Al Meroz Hotel Bangkok

هتل المیراث، اولین هتل حلال در تایلند است. این هتل به مرکز اسلامی تایلند، جایی که خدمات و آموزش مباحث مذهبی را ارائه می کند، نزدیک است. اتاق ها، رستوران و وسایل رفاهی هتل به گونه ای انتخاب شده است، که از آرامش مهمانان مسلمان و غیر مسلمان خود، اطمینان حاصل شود. تمام غذاهای هتل، حلال (با مهر و گواهی حلال) و بدون الکل است.

 

 

سرویس های هتل المیراث بانکوک

دارای 242 اتاق و سوئیت – استخر - سالن ورزشی -Wifiرایگان امکانات مختص افراد کم توان پارکینگ– ترانسپورت فرودگاهی اتاق جلسه خدمات ارزی محل مخصوص سیگار کشیدن - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق خدمات کودک خدمه 3 زبانهو ...

 

از هتل المیراث بانکوک، دسترسی راحتی (با خطوط ریلی) به فرودگاه بانکوک و مرکز شهر وجود دارد.

 

 

هتل المیراث بانکوک، اتاق هایی دلباز و راحت را پیشکش مهمانان خود می کند. برای آن دسته از بانوانی که تنها به سفر آمده اند، یک طبقه مخصوص با خدمه خانم در نظر گرفته شده است. اتاق ها از امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، حمام با دوش/ وان، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، میز کار، گاو صندوق و ... برخوردارند.

اتاق ها شامل:

Superior Room – Deluxe Room – Connecting Family Room - Suites

 

در استخر و باشگاه هتل المیراث بانکوک، امکان استفاده برای آقایان و بانوان وجود دارد. به نحوی که صبح ها مختص بانوان و عصرها مختص آقایان است.

 

هتل المیراث بانکوک، 2 رستوران دارد. رستوران دیوان، با معماری خاص خود، سعی کرده غذاهای حلال و خوش طعمی را تهیه و سرو کند. البته غذاهای تای هم در منوی رستوران وجود دارد. دیگر رستوران هتل یعنی رستوران مدیترانه ای برکت نیز، با حال و هوا و فضای عطرآگین اش، محل مناسبی برای صرف غذا خواهد بود.

 

آدرس هتل: جاده Ramkamhaeng، سوآن لانج Suan Luang، بانکوک، تایلند

سفرتان زیبا و غرق آرامش ...

 

 

 

برای رزرو تور بانکوک و تورهای ترکیبی تایلند با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

 

 

 

 

خواندن 1571 دفعه