هتل قفقاز پوینت باکو Qafqaz Point Baku

هتل قفقاز پوینتباکو Qafqaz Point Baku

هتل قفقاز پوینت، هتلی 5 ستاره بوده که در سال 2009 در محله ای آرام در شهر باکو ساخته شد.

 4 ستاره قفقاز پوینت باکو، یکی از بزرگترین هتل های زیبا است که در یکی از مناطق با پرستیژ باکو و نزدیک دریای خزر قرار گرفته است. هر صبح می توانید از دیدن منظره زیبای دریا، لذت ببرید، با خدمات و امکانات مرکز اسپا، به آرامش برسید و از اتاق های راحت هتل، نهایت استفاده را ببرید.

 

سرویس های هتل قفقاز پوینت باکو

 دارای 74 اتاق و سوئیت – رستوران استخر مرکز اسپا سونا حمام ترکی - مرکز تناسب اندام -Wifi رایگان امکانات برای افراد کم توان - ترانسپورت فرودگاهی– امکان اجاره خودرو خدمات ارزی دستگاه فکس و فتوکپی اتاق جلسه سالن زیبایی پارکینگ رایگان - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق کارکنان و خدمه چند زبانه خدمات کودکو ...

هتل قفقاز پوینت باکو تنها 300 متر از ایستگاه متروی Elmer Akademiyasi فاصله دارد. همچنین تنها با 5 دقیقه رانندگی، می توانید به شهر ایچری و بولوار دریا کنار، برسید. در نتیجه دسترسی سریع و راحتی به اماکن دیدنی باکو وجود دارد. فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری از این هتل، می باشد.

اتاق و سوئیت های راحت هتل قفقاز پوینت، از شرایط و امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، حمام، محل نشیمن، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار، تلویزیون LCD، سشوآر و ... برخوردار می باشند.

اتاق ها شامل:

Standard Rooms – Standard Double Rooms

 

سلامتی، زیبایی و آرامش خود را در سالن ورزشی و اسپای هتل قفقاز پوینت، با دارا بودن انواع امکانات و خدمات، دوباره به دست آورید.

در رستوران پانورامای هتل قفقاز پوینت، نه تنها از طعم بی نظیر غذاهای آذربایجانی و بین المللی، بلکه از دیدن مناظر دل انگیز شهر نیز می توانید لذت ببرید.

با استفاده از تور باکو، امکان استفاده از خدمات این هتل، فراهم است.

آدرس هتل: خیابان کاظم کاظم زاده، باکو، آذربایجان

سفرتان جذاب و به یاد ماندنی ...   

 

برای رزرو این هتل در تور باکو خود، با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 2953 دفعه