هتل قفقاز اسپورت باکو Qafqaz Baku Sport

هتل قفقاز اسپورت باکوQafqaz Baku Sport

هتل 4 ستاره قفقاز اسپورت باکو، یکی از بزرگترین هتل های زیبا است که در یکی از مناطق با پرستیژ باکو و نزدیک دریای خزر قرار گرفته است. هر صبح می توانید از دیدن منظره زیبای دریا، لذت ببرید، با خدمات و امکانات مرکز اسپا، به آرامش برسید و از اتاق های راحت هتل، نهایت استفاده را ببرید.

 

سرویس های هتل قفقاز اسپورت باکو

 دارای 103 اتاق و سوئیت – رستوران استخر استخر کودکان - مرکز اسپا سونا حمام ترکی - مرکز تناسب اندام -Wifi رایگان امکانات برای افراد کم توان - ترانسپورت فرودگاهی– امکان اجاره خودرو خدمات ارزی دستگاه فکس و فتوکپی اتاق جلسه سالن زیبایی - پارکینگ - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق کارکنان و خدمه چند زبانه خدمات کودکو ...

هتل قفقاز اسپورت باکو در قسمتی از شهر باکو قرار گرفته است که هم برای مسافرت تفریحی و هم برای سفر کاری، بسیار مناسب است. این هتل نزدیک ایستگاه راه آهن و در فاصله 25 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد.

 

اتاق و سوئیت های راحت هتل قفقاز اسپورت باکو، از شرایط و امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، حمام، محل نشیمن، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار، تلویزیون LCD، سشوآر و ... برخوردار می باشند.

اتاق ها شامل:

Suite – Executive Suite – Junior Suite – Superior Twin – Superior Queen

 

هتل قفقاز اسپورت باکو، از سالن ورزشی و اسپای مجهز برخوردار است. انواع خدمات زیبایی و آرامش بخش (انواع ماساژ و ...) در این مرکز به مهمانان ارائه می شود.

در رستوران های شیک هتل قفقاز اسپورت باکو، از خوردن انواع غذاهای لذیذ آذربایجانی و بین المللی، لذت ببرید. بوفه صبحانه متنوع هتل نیز، روز شما را خواهد ساخت.

با استفاده از تور باکو، امکان استفاده از خدمات این هتل، فراهم است.

آدرس هتل: خیابان روستامو خاقانی، باکو، آذربایجان

سفرتان دیدنی و پر خاطره ...   

برای رزرو این هتل در تور باکو خود، با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 2038 دفعه