هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان Best Western Plus Paradise Hotel Dilijan

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان Best Western Plus Paradise Hotel Dilijan

 

در سال 2011، هتل بست وسترن پارادایس،‌ در شهر دیلیجان، کار خود را آغاز کرد. شهر دیلیجان یکی از مناطق توریستی ارمنستان بوده و نزدیک بزرگراهی است که ارمنستان و گرجستان را به هم وصل میکند. این هتل 4 ستاره،‌ از لابی بزرگی بهره مند بوده، باغ مسقف داشته، نوشیدنی ها و غذاهای متنوعی در کافه و رستوران آن تهیه می شوند و در یک کلام، محلی مناسب برای اقامت و گذران لحظات آرام است.

 

سرویس های هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان

 دارای اتاق و سوئیت - رستوران - کافه فضای - استخر آب گرم - اسپا - اتاق بخار - باشگاه - معلم ایروبیک - پارکینگ - امکانات مختص افراد کم توان - ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری - خدمات اتو/ میز اتو (در صورت درخواست) - خدمات ارزی - آسانسور - اتاق های خانوادگی - اتاق جلسه - سالن اجتماع - خدمات خشکشویی و لباسشویی - خدمات اتاق 24 ساعته - خدمات کودک - کارکنان و خدمه چند زبانه و ...

هتل بست وسترن پارادایس در شهر دیلیجان واقع است و تا دریاچه سوان حدود 20 دقیقه با ماشین راه است.

 

اتاق و سوئیت های مختلف هتل بست وسترن پارادایس به طور حرفه ای برای آرامش و راحتی مهمانان، ‌طراحی و تجهیز شده اند و از امکاناتی نظیر: حمام (وان یا دوش)، سیستم تهویه، محل نشیمن، تلویزیون LCD، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سشوآر، بالکن و ... برخوردارند. اتاق ها دارای دید به پارک ملی دیلیجان هستند.

اتاق های هتل شامل:

Standard Double Room – Business Room – Suite – Senior Suite – Comfort Double Room – Deluxe King Room , …

وسایل ورزشی هتل به همراه خدمات اسپای آن، اقامت و مسافرت مهمانان را کامل تر می کند.

هتل بست وسترن پارادایس دارای کافه و رستوران است و بوفه صبحانه کامل آن به همراه انواع غذاهای ارمنی و اروپایی رستوران، اقامتی همراه با جذابیت های غذایی را به مهمانان هتل هدیه می دهد.

با تور ارمنستان، اقامت دلپذیری را در هتل بست وسترن پارادایس تجربه کنید.

 

آدرس هتل: خیابان Kamo، دیلیجان، ارمنستان

سفرتان خوب و آرام ...   

خواندن 846 دفعه