هتل های جدید و جذاب برای اقامت در سال 2018

هتل های جدید و جذاب برای اقامت در سال 2018 

 

1- هتل اینترکانتیننتال، لس آنجلس InterContinental Los Angeles Downtown

از دیدن منظره شهر لس آنجلس، از پنجره لابی طبقه 70 ام جدیدترین هتل لوکس این شهر، متعجب خواهید شد. با طراحی هوشمندانه هتل و انواع خدمات، شما در داغ ترین هتل لس آنجلس خواهید بود.

 

http 2F2Fcdn.cnn.com2Fcnnnext2Fdam2Fassets2F171026120958-best-new-hotels-2018-intercontinental-los-angeles-downtown-restaurant

 

2- هتل دبلیو، لاس و گاس W Las Vegas

این هتل شیک در سال 2017 گشایش یافته است. دکوراسیون سوییت های زیبای هتل، با رنگ قرمز مخملی و سنگ مرمر، توسط یکی از ستارگان راک طراحی شده است.

 

who4429gr-207067-Mega-Suite-Guest-Room

 

3- هتل باگلیونی، مالدیو Baglioni Resort

ماه مارس 2018، یک اتفاق بی نظیر خواهد افتاد و هتل ایتالیایی و لوکس باگلیونی، آغاز به کار خواهد کرد. این هتل دوستدار محیط زیست در منطقه ای بکر در جزیره ماگائو، قرار است با ویلاهای باسلیقه خود، اوقات خوشی را برای مهمانان اش بوجود آورد.

 

BAGLIONI

 

4- هتل سنت رجیس شانگهایThe St.Regis Shanghai Jingan  

در قلب پرهیاهوی منطقه جینگان و نزدیک موزه تاریخ طبیعی، جدیدترین مجموعه اقامتی بنا شده است و فکر برگشت به خانه را از شما خواهد گرفت. این هتل الهام گرفته از قصرهای چینی، انتخاب فوق العاده ای برای اقامت و سیاحت کردن شانگهای می باشد.

 

STREGIS

 

5- هتل نبو، لندن Nobu:

بعد از تجارب موفق گروه هتل های نبو در آسیا و آمریکا، این بار نوبت به اروپا رسیده است. اسباب و لوازم راحت، طراحی مدرن و آرامبخش، نورپردازی جذاب و سنگ های مرمر سیاه این هتل، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد.

 

NOBU

 

6- هتل سوفیتل سیدنی، استرالیا Sofitel Sydney Darling Harbour

این هتل 35 طبقه عظیم، با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری با 590 اتاق، یکی از بزرگترین اماکن اقامتی سیدنی است که از اکتبر سال 2017، درهای خود را به روی مسافران گشود. از پنجره های تمام قد اتاق های مدرن هتل، منظره بی نظیر سیدنی پیداست.

 

SOFITEL 

 

7- هتل تیمبرز کوآیی، هاوایی Timbers Kauai

تعطیلاتی لوکس و مهیج در جزیره هاوایی، منتظر شماست. از امکانات هتل لذت ببرید، در سواحل بکر قدم بزنید و از زیبایی آبشارها حظ ببرید.

 

TIMBER

 

8- هتل پاد تایمز اسکوئر، نیویورک Pod Times Square

در ژانویه 2018، یکی از بهترین هتل های نیویورک، آغاز به کار کرد. این هتل زیبا و راحت، یکی از خوش قیمت ترین هتل ها نیز می باشد.

 

POD

 

 

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 1209 دفعه