10 هتل بوتیک لوکس تفلیس

10 هتل بوتیک لوکس تفلیس

 

1- هتل بیلتمور The Biltmore Hotel

استخر سرپوشیده، اسپا، سونا، تراس آفتاب، باشگاه و ... از جمله امکانات هتل بیلتمور هستند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و محل نشیمن، تلویزیون و ... می باشند. در حالی که فنجانی چای میل می کنید، از تماشای رودخانه لذت ببرید. تیاتر روستاولی در 400 متری هتل و میدان آزادی در 1 کیلومتری هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در 18 کیلومتری هتل می باشد.

BILTMORE 

 

2- بوتیک شماره 12 No 12 Boutique Hotel

در شهر قدیم تفلیس و تنها با 5 دقیقه فاصله تا میدان آزادی، این هتل، اتاق هایی مدرن را تقدیم مهمانان می کند. اتاق های راحت هتل با طراحی داخلی آرامشبخش، تمامی امکاناتی را که خواهان آن هستید، دارد. روز خود را با بوفه صبحانه هتل آغاز کنید. تعداد زیادی کافه و رستوران نیز در فاصله نزدیک از هتل قرار دارند. محله باصفای روستاولی از هتل پیاده 7 دقیقه فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز نزدیک هتل می باشد.

NO12 

 

3- هتل سیتروس Citrus Hotel

این هتل نزدیک پارلمان تفلیس و در فاصله 7 دقیقه ای پیاده تا میدان آزادی و 3 دقیقه ای تا روستاولی قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به مینی بار، چایی/ قهوه ساز، تلویزیون و ... و نما به شهر قدیم تفلیس، می باشند. رستوران هتل نیز انواع غذاهای اروپایی و گرجستانی را سرو می کند.

 CITRUS

 

4- هتل مرکور Mercure Tbilisi Old Town

در 1 کیلومتری میدان آزادی، هتل مرکور جای گرفته است. هتل دارای تراس آفتاب است و مهمانان از غذاهای لذیذ رستوران هتل می توانند لذت ببرند. اتاق ها دارای امکانات متنوعی می باشند. تیاتر باله نیز در فاصله نزدیک و حدود 2 کیلومتری هتل قرار دارد.

 MERCURE

 

5- وینوتل بوتیک هتل Vinotel Boutique Hotel

این هتل در عمارتی قدیمی متعلق به قرن 19 میلادی، قرار گرفته است. اتاق ها به سبک کلاسیک تزیین شده اند و مجهز به سیستم تهویه هستند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند. اینترنت رایگان، رستوران، خدمات 24 ساعته و ... از جمله تسهیلات هتل وینوتل هستند. از میدان آزادی تا هتل، 15 دقیقه پیاده راه است.

VINOTEL 

 

6- کورال بوتیک هتل Coral Boutique Hotel

راحتی و آرامش را در اتاق های دلپذیر این هتل تجربه کنید. اپرا و تیاتر تفلیس، در 1.4 کیلومتری هتل کورال قرار دارند، فرودگاه بین المللی نیز در 14.5 کیلومتری هتل است.

CORAL 

 

7- هتل بوتیک تراس The Terrace Hotel

در فاصله 1 کیلومتری مترو روستاولی، هتل بوتیک زیبای تراس، جای گرفته است. اتاق ها دارای سیستم تهویه، کتری برقی، محل نشیمن، تلویزیون و ... می باشند. از تراس رستوران هتل، منظره جذابی از شهر پیداست. میدان آزادی نیز در فاصله 1.5 کیلومتری از هتل قرار دارد.

TERACE 

 

8- هتل زد پی پالاس ZP Palace Hotel

در مرکز شهر تفلیس و در 2 کیلومتری میدان آزادی و روستاولی، این هتل راحت، جای گرفته است. اتاق ها از طراحی کلاسیک و گرم برخوردارند. از رستوران هتل، چشم انداز پانورامیک شهر مشهود است. انواع غذاهای محلی و بین المللی نیز در رستوران هتل سرو می شوند.

ZP 

 

9- الد تفلیس بوتیک هتل Old Tiflis Boutique Hotel

در فاصله 2 دقیقه ای پیاده از حمام های سولفور و 5 دقیقه ای از خیابان شاردنی، هتل بوتیک قدیمی تفلیس، بنا شده است. اتاق های راحت هتل، به امکانات متنوعی مجهز هستند.

OLD 

 

10 لایرتون تفلیس Tbilisi Laerton Hotel

این هتل مجهز به تراس هایی است که از آن، تمام شهر پیداست. اتاق های هتل طراحی خوبی داشته و به انواع امکانات همچون تلویزیون، مینی بار و ... مجهز هستند. مهمانان می توانند یا در رستوران هتل غذا بخورند یا با مترو به محله روستاولی رفته و در آنجا از رستوران ها و کافه های محلی استفاده کنند.

LAETRN

 

 

آژانس شهر فرنگ ارائه دهنده تور لحظه آخری گرجستان و تورهای ارزان گرجستان  و تور های تفلیس باتومی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 22060840

خواندن 2599 دفعه