پارک آبی گینو پارادایس تفلیس

02

 

پارک آبی گینو پارادایس ، تفلیس گرجستان

برای آن دسته از افرادی که در سفرهایشان سواحل دریا و استخر اهمیت بالایی دارند و دوستدار هرگونه ورزش و تفریحات آبی هستند، پارک های آبی نیز از مهمترین جاذبه های گردشگری است. مجموعه چند منظوره گینو پارادایس در تفلیس بمنظور جلب رضایت این دسته از مسافران مکانی مناسب می باشد.

این مجموعه بزرگ علاوه بر پارک آبی دارای بخش های دیگری از قبیل مرکز سلامت و اسپا منحصر به فرد ، مرکز تناسب اندام و فودکورت نیز می باشد.

 

 

بخش پارک آبی گینو پارادایس، یکی از بزرگترین پارک های آبی در شرق اروپا می باشد که قسمت های مختلف آن عبارتند از :

1-    استخر موج : استخری با عمق 2 متر و دمای 30-28 درجه سانتیگراد که طول امواج مصنوعی آن به 1.8 متر میرسد. این استخر زیبا به مانند دریایی کوچک و مواج ولی کم عمق و بی خطر تمام لذت های مورد انتظار شما را برآورده می سازد. دیوار وسط استخر به گونه ای طراحی شده است که علاقه مندان به صخره نوردی را شگفت زده خواهد کرد.

 

07

 

2-   استخر آرامش : استخری با سازه استیل که نهایت عمق آن 1 متر می باشد و دمای آن 30 درجه سانتیگراد است. بر روی صندلی های زیر آب این استخر نشسته و از آب درمانی توسط حرکات آرام آب بر روی بدن خود بهره برید.

 

3-    رودخانه وحشی : رودخانه ای که با موج های خروشان و مسیر پرپیچ و خم خود لحظاتی شاد و ماجراجویانه را برای شما رقم می زند. سوار بر تیوپ به دل رودخانه بزنید و اوج هیجان را تجربه نمایید. عمق رودخانه کمتر از 1 متر و دمای آن 28 درجه سانتیگراد است.

 

4-    استخر المپیک : برای علاقه مندان به شنای حرفه ای استخر المپیک بهترین مکان برای تجربه تکاپوی زندگی است. در 5 لاین این استخر 25 متری با دوستان خود به مسابقات شنا مشغول شوید و از ورزش قهرمانی لذت برید. عمق استخر 1.65 متر و دمای آن 27 درجه سانتیگراد است.

 

09

 

5-    استخر کودکان : این استخر بهترین مکان برای شادی و تفریح کودکان شماست جائیکه سوار بر سرسره های کوچک از زیر فواره های آب عبور می کنند و با شتاب میان استخری با عمق نیم متر پرتاب می شوند و اینگونه اوج هیجان و لذت را تجربه خواهند نمود.

 

04

 

6-    گرداب آب شور و شیرین : در گرداب آب شور و شیرین بر روی صندلی ها نشسته و با بهره گیری از ماساژهای آبی به جسم و روح خود آرامش و به پوست خود شفافیت و زیبایی بخشید.

 

7-    سورتمه : پرهیجان ترین بخش مجموعه 6 سرسره آبی بزرگ با ارتفاع 31 متر می باشد که در کشورهای اروپای شرقی نظیر ندارد. با سوار شدن بر این سرسره ها با سرعت های مختلف به درون آب پرتاب شوید در حالیکه با بالا رفتن آدرنالین خونتان اوج هیجان آمیخته با ترس را تجربه خواهید نمود. استفاده از این بخش برای کودکان زیر 12 سال ممنوع می باشد.

 

06

 

بخش های دیگر این مجموعه زمین بازی کودکان ، مجموعه ساحلی با خدمات آلاچیق ، صندلی و چتر ، دوچرخه ، قایق ، اسکوتر و ... در کنار ارائه نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ ، پارک دینو با دایناسورهای شماتیک و متحرک در سایز طبیعی برای آشنایی کودکان و بزرگسالان و غاری کوچک با سرسره های آبی و آبشار ، بازی مهیج تارزانیا و زمین فوتبال و والیبال می باشد. در کنار اینها همانگونه که گفته شد مرکز سلامت و اسپا و مرکز تناسب اندام نیز بخش های دیگر این مجموعه هستند.

لازم به ذکر است که شرایط آب و هوایی گرجستان به گونه ای است که بخش پارک آبی این مجموعه به مدت شش ماه از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه دوم مهر برای هموطنان ایرانی قابل استفاده می باشد.

تمامی بخش های پارک آبی گینو پارادایس به گونه ای طراحی شده اند که لحظاتی شاد و سرگرم کننده را برای تک تک اعضاء خانواده فراهم سازند ، در سفر به تفلیس بازدید از این مجموعه زیبا را فراموش نکنید.

 

01

 

02

 

 

03

 

05

 

08

 

10

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

تلفن تماس: 22060840

خواندن 2967 دفعه