هتل ماریوت کورت یارد تفلیس گرجستان

هتل ماریوت کورت یارد تفلیس courtyard by marriott hotel

هتل 4.5 ستاره کورت یارد تفلیس درست نبش میدان آزادی در قلب شهر تفلیس قرار گرفته است . موقعیت مناسب هتل دسترسی به تمامی جاذبه های دیدنی میدان آزادی و اطراف آن را بسیار آسان می سازد . فاصله این هتل از شهر قدیم و دیدنیهایی مانند کلیسای کاشوتی و موزه هنر گرجستان فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد .

 

 

امکانات هتل ماریوت کورت یارد تفلیس:

118 اتاق – مرکز تناسب اندام – استخر سرپوشیده – سونا – ماساژ – رستوران – بار –wifi رایگان در مناطق عمومی هتل و با پرداخت هزینه در اتاقها – پارکینگ خصوصی ( با رزرو قبلی و پرداخت هزینه ) – اتاقهای مخصوص افراد غیر سیگاری – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل – محل مخصوص سیگار کشیدن – خدمات خشکشویی و لباسشویی – امکانات مخصوص افراد ناتوان – خانه داری روزانه – دستگاه خودپرداز – سیستم گرمایشی – تهویه مطبوع – خدمات اتاق – روزنامه رایگان در لابی – آسانسور – ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و ... .

 

اتاقهای بزرگ هتل کورت یارد ماریوت تفلیس با دیوارهای عایق صدا و طراحی کلاسیک خود با پنجره های قدی دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، یخچال ، اتو و میز اتو ، تلفن ، چای/قهوه ساز ، حمام خصوصی و سشوار و ... می باشند .

 

رستوران Brasseries Freedom و بار هتل انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنیهای گرجی را سرو میکنند . صبحانه گرم و سرد نیز روزانه در رستوران فراهم می باشد .

 

میتوانید در مرکز تناسب اندام هتل ورزش نموده یا به گشت و گذار شهری بروید و در پایان خستگی روزانه خود را با ماساژ درمانی از تن به در نمایید .

هتل ماریوت کورت یارد با موقعیت مکانی خود دروازه ای از فرهنگ گرجستان را به روی مهمانان خود می گشاید و دسترسی به تمامی گالریها ، موزه ها ، باغها ، تئاتر روستاولی و خانه اپرا از این هتل بسیار آسان می باشد و مکانی ایده آل برای اقامت در تور گرجستان می باشد .

 

آدرس : میدان آزادی ، تفلیس ، گرجستان

تلفن : 00995322779100

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم .

 

COURT  COURT1  COURT2

 

COURT3  COURT4  COURT5

 

COURT6  COURT7  COURT8

 

 برای رزرو تور گرجستان و کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 5769 دفعه