هتل بیلتمور تفلیس Biltmore Tbilisi

هتل بیلتمور تفلیس Biltmore Tbilisi

یک آسمانخراش شیشه ای در قلب شهر تفلیس، هتل بیلتمور، مناظر بینظیری را پیش چشم مهمانان تور گرجستان قرار می دهد. این هتل بصورت ایده آل در مرز ناحیه تاریخی و فرهنگی پایتخت گرجستان قرار گرفته است.

لابی مجلل هتل، نوستالژی اماکن قدیمی را منعکس کرده و پرستیژ و افسونگری نخبگان و افراد برجسته را طنین انداز می کند.

 

سرویس های هتل بیلتمور

 دارای 214 اتاق و سوئیت رستوران تراس - استخر سالن ورزشی مجهز مرکز اسپا سونا جکوزی - حمام ترکی - امکانات مختص افراد کم توان – ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری خدمات ارزی - امکان اجاره خودرو - پارکینگ اتاق جلسه - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چند زبانه و ...

 

هتل بیلتمور، در مرکز شهر و فاصله 15 دقیقه ای (پیاده روی) تا اپرای تفلیس و میدان آزادی قرار گرفته و 3 کیلومتر با قلعه ناریکالا فاصله دارد. همچنین از فرودگاه تا این هتل، 14 کیلومتر فاصله وجود دارد.

 

 

اتاق ها و سوئیت های راحت و مجلل هتل بیلتمور دارای امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، حمام با وان / دوش، محل نشیمن، تلویزیون LCD، مینی بار، سشوآر و ... می باشند.

اتاق ها  شامل:

Deluxe Rooms – Club Deluxe Rooms – Premium Rooms – Grand Premium– Club Premium – Junior Suites – Club Junior Suite

 Economy Rooms – Premier – Suite (Historical part)

 

مرکز اسپای هتل، با ارائه انواع خدمات، به جسم و روح شما نیرویی دوباره می بخشد. در این مجموعه آرامش بی نهایتی را تجربه خواهید کرد.  

رستوران های هتل بیلتمور، با فضا و طراحی شیک و ارائه انواع غذاهای بین المللی و محلی و نوشیدنی ها، اوقات خوشی را برای شما فراهم می کنند. تجسم کنید، منظره بی نظیر شهر، از پنجره طبقه 31 ام هتل و طعم های دلچسبی که مهیا شده اند.

 

آدرس هتل: شماره 29، خیابان روستاولی، تفلیس، گرجستان

سفرتان بی بدیل و شیک ...   

 

 برای رزرو تور گرجستان و کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3112 دفعه