10 دلیل سفر به بیروت

10 دلیل سفر به بیروت

 

1-        آشنایی با تاریخ بیشتر از آنچه فکر اش را بکنید

میراث تاریخی بیروت، فلش بکی به گذشته است. با قدم زدن در میان راهی طولانی و دیدار از موزاییک های روم شرقی، حمام های رومی، مساجد، خیابان های باستانی و ویرانه های دوران کنعان و عثمان، سفری به گذشته خواهید داشت. چند ساعتی را در موزه ملی بیروت بگذرانید و از مجموعه دیدنی آن بازدید کنید. معماری شهر زیبا است، هر چند در گوشه های آن آثار خرابی قدیمی را می توانید ببینید که هنوز در حال مرمت هستند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

2-        هتل های زیبا با کلاس جهانی

می خواهید شهری را سیاحت کنید که احساس کنید درست وسط پاریس هستید؟ خبر خوب این است که هتل های لوکس و زیبای زیادی در شهر بیروت وجود دارد که علاوه بر قرار گرفتن در کنار دریا و یا مراکز تاریخی، با دارا بودن امکانات متنوع، اقامت با شکوه و به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می آورند.

3-        مردمان اش

بیروت یکی از مهربان ترین مردمان را در خاورمیانه دارد. از کودک تا پیر، همگی انسان هایی مهمان نواز، حامی و مودب هستند.

4-        نزدیک بودن به یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان

شهر جبیل Byblos مربوط به 7 هزار سال پیش است و جزو میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

5-        سواحل بیروت

کلوب ها و پاتوق های ساحلی متعددی در بیروت وجود دارد. ساحل ماسه ای نرم، آب های نیلگون و نسیم ملایم دریا، لحظاتی رویایی برایتان می سازند.

6-        مناظر دیدنی

هر چه باشد، بیروت زیبا، بهشتی تماشایی است. مناظر طبیعی و بکری در اطراف شهر وجود دارند که نباید از دست بدهید. پای پیاده، با ماشین یا با اتوبوس، از این بخش ها دیدن کنید.

7-        خرید عالی

تمام طراحان برتر، در این شهر نمایندگی دارند. به غیر از این ها، از تولیدات دستی شامل: کیف، بدلیجات و ... نمی توان به سادگی گذشت.

8-        آب و هوا

آب و هوای بیروت، معتدل مدیترانه ای با تابستان های داغ و خشک، پاییز و بهار مطبوع و زمستان سرد و بارانی می باشد. یعنی در اکثر مواقع آب و هوا برای سفر مناسب است.

9-        کوهستان های شهر

مانند برخی شهرهای جهان، می توانید در یک روز هم در ساحل باشید و هم به کوهستان و در میان برف بروید. با توجه به وسعت کم شهر بیروت، سفرهای نیم یا یک روزه بسیار رایج هستند. منطقه کوهستانی Chouf محل مناسبی برای کوهنوردی، آرامش یافتن در طبیعت و تفریح است. زمستان ها، منطقه Faraya با دامنه برفی اش، برای اسکی کردن پاتوق مناسبی است.

10-        ضیافت غذاها

سفر خوشمزه ای به نقاط مختلف جهان با رستوران های متنوع بیروت در انتظار شماست. از رستوران های سنتی لبنانی گرفته تا غذاهای خیابانی، یا کافه های روف تاپ و کلوب های شبانه، انواع غذاها و نوشیدنی ها در دسترس هستند.

 

خواندن 1551 دفعه