چاپ کردن این صفحه

هتل کپیتال، بلگراد صربستان Capital Hotel

هتل کپیتال، بلگراد صربستان Capital Hotel

 

هتل 4 ستاره کپیتال در نزدیکی مرکز شهر بلگراد قرار دارد و با پیاده روی 20 دقیقه ای دسترسی به آن محل مقدور است. در رستوران پیاده روی هتل، از هوای مطبوع لذت برده و غذای عالی ای را نوش جان کنید، پیاده به برخی از جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر بروید و شبی آرام و راحت را در اتاق های راحت هتل کپیتال بگذرانید.

 

سرویس های هتل کپیتال

دارای اتاق و سوئیت رستوران کافه –Wifiرایگان مبلمان فضای باز - امکانات مختص افراد کم توان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو - آسانسور بطری آب معدنی - پارکینگ خیابانی اتاق های خانوادگی لابی زنگ اعلام حریق- اتاق جلسه و کنفرانس فکس فتوکپی - خدمات خشکشویی و لباسشویی – آزاد بودن ورود حیوانات - خدمات اتاق خدمات کودک - کارکنان و خدمه چند زبانهو ...

هتل کپیتال در منطقه Stari Grad قرار دارد که محل مناسبی برای اقامت برای آن افرادی است که علاقمند تفریحات شبانه، غذا و اماکن تاریخی هستند. کلیسای ساوا در فاصله 2.5 کیلومتری از هتل قرار دارد. همچنین از فرودگاه تا هتل کپیتال، 20 کیلومتر حدودا فاصله بوده و تا میدان جمهوری 8 دقیقه پیاده راه است.

 

اتاق های راحت هتل کپیتال، هر آن چیزی را که برای اقامتی دلچسب نیاز دارید، داراست. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، میز کار، سشوآر، گاو صندوق، کتری برقی، خدمات اتو و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Standard Room – Family Room - Superior Room – Executive Room

از تناول میان وعده ای لذیذ در رستوران پیاده راه هتل کپیتال لذت ببرید. نوشیدنی های تازه هم در بار رستوران فراهم می باشند.

با استفاده از تورهای متنوع صربستان، اقامت دلپذیری را در هتل کپیتال تجربه کنید.

 

آدرس هتل: استاری گراد Stari Grad، بلگراد، صربستان

سفرتان مفرح و دوست داشتنی ...

خواندن 1279 دفعه

تماشاخانه تصویر