هتل سربیجا، بلگراد صربستان Hotel Srbija

هتل سربیجا، بلگراد صربستان Hotel Srbija

 

 

هتل زیبا و 3 ستاره سربیجا با دارا بودن 302 اتاق، در منطقه ای ایده آل از شهر بلگراد قرار گرفته است. این هتل در سال 2005 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل جایی است که در آن حس راحتی و آرامش را خواهید داشت. زیبایی و خدمات هتل سربیجا به گونه ای است که پذیرای مراسم عروسی بسیاری بوده است.  

 

سرویس های هتل سربیجا

دارای 302 اتاق و سوئیت رستوران کافه باغ مبلمان فضای باز - تراس–Wifiرایگان خدمات زیبایی امکان اجاره دوچرخه - امکانات مختص افراد کم توان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری- آسانسور پارکینگ - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق پرستار و خدمات کودک - کارکنان و خدمه چند زبانهو ...

هتل سربیجا در منطقه Vozdovac قرار گرفته است، محله ای که انتخاب مناسبی برای دوست داران خرید، لذت بردن از مناظر و غذای محلی است. نزدیک بودن هتل به بزرگراه، امکان دسترسی سریع و راحت به فرودگاه، نمایشگاه و ... را فراهم کرده است.

 

اتاق های راحت هتل سربیجا، از طراحی مدرن و مزین به خطوط و رنگ های گرم می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، میز کار، سشوآر، گاو صندوق و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Single Standard Room – Double Room – Twin Room – Double Room with extra bed – Apartment – Junior Apartment

رستوران هتل سربیجا در طبقه 18 قرار دارد و پذیرای 180 نفر می تواند باشد. همچنین رستوران دیگر آن در طبقه همکف، به گونه ای طراحی شده است که در زمستان تبدیل به باغ زمستانی و در فصل گرم تبدیل به باغ تابستانی می شود.

با استفاده از تورهای متنوع صربستان، اقامت دلپذیری را در هتل سربیجا تجربه کنید.

 

آدرس هتل: ، Ustanicka، بلگراد، صربستان

سفرتان جذاب و به یاد ماندنی ...

خواندن 1433 دفعه