هتل کرون پلازا مسکو

gold-stars

هتلکرون پلازا مسکو Crowne Plaza Moscow World Trade Centre

هتل 4 ستاره فوق مدرن کرون پلازا تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز نمایشگاهی (Expocentre) و نیم کیلومتر از ناحیه تجاری مسکو فاصله دارد . نزدیکی آن تا ایستگاه های مترو ویستاوتچانایا (Vystavotchanaya) و اولیستا 1905 گودا ( Ulista 1905 Goda) که مسیر ارتباطی هتل با مرکز شهر و کاخ کرملین می باشند فقط 10 دقیقه پیاده روی است . در انتخاب تور روسیه با اقامت در این مکان با کیفیت و استفاده از خدمات عالی آن ، خود را در خانه احساس خواهید کرد .

 

 

امکانات هتل کرون پلازا مسکو :

724 اتاق و سوئیت – کافی شاپ - رستوران – بار – اسنک بار – غذای کودکان – مرکز تناسب اندام – سونا – استخر سرپوشیده - پذیرش 24 ساعته – خدمات ارزی – خدمات گردشگری – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خانه داری روزانه – امکانات ویژه افراد ناتوان – ویلچیر در دسترس – فروشگاه سوغات – شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) – اتاقهای ملاقات – امکانات برگزاری کنفرانس – امکان همراه داشتن حیوانات خانگی ( با هماهنگی قبلی و در برخی موارد با پرداخت هزینه ) – پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی مکانهای عمومی و خصوصی – اتاقهای مخصوص جهت کشیدن سیگار و ... .

 

اتاقهای مبله هتل کرون پلازا شامل تمام تسهیلاتی است که برای کار و استراحت نیازدارید . برخی امکانات عبارتند از : مینی بار – تلویزیون فلت – وسایل اتوکشیدن ، قهوه ساز و چایساز ، حمامهای مجهز به سشوار و آینه آرایش ، کنترل دمای مجزا و ... .

 

 

هتل کرون پلازا دارای دو رستوران Dorchester و Real Food است که غذاهای اروپایی و خوراکهای محلی و غذاهای ویژه سرآشپز را بهمراه نوشیدنیهای کلاسیک سرو میکنند . تجربه چشیدن این غذاهای ویژه را از دست ندهید . زمانیکه از صرف غذاهای کاملا ارگانیک در محیط گرم و دوستانه لذت می برید گذر زمان را احساس نخواهید کرد .

در هر فصلی که به مسکو سفر کنید هتل کرون پلازا مسکو مکانی مناسب برای آرامش خاطری هیجان انگیز است .

 

آدرس : کراسنوپرس ننسکایا نابرژنایا 12 ، پرننسکایا ، مسکو ، روسیه

تلفن : 0074952582222

سفرتان آرام و دلنشین ...

 

CROWN2  CROWN3  CROWN4

 

CROWN5  CROWN6  CROWN7

 

CROWN8  CROWN9  CROWN10

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از قیمت ها بر روی لینک تور روسیه کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 2863 دفعه