هتل نووتل سنتر مسکو روسیه

هتل نووتل سنتر  Novotel Center مسکو

زیبایی هتل نووتل سنتر را در اولین نگاه در نمای خارجی شیشه ای مدرن آن میتوان دید. این هتل 4 ستاره زیبا در فاصله بسیار نزدیک حدود 5 دقیقه رانندگی ، تا میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین قرار دارد.  ایستگاه مترو درست رو به روی هتل می باشد و تا فرودگاه بین المللی مسکو 32 کیلومتر فاصله دارد.

 

امکانت هتل نووتل مسکو :

ترانسفر فرودگاهی – خدمات ارزی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خانه داری روزانه – مرکز تجاری – بار - امکانات ویژه افراد ناتوان – ویلچیر – wifi رایگان – دستگاه ATM – مرکز تناسب اندام - امکان اجاره ماشین – 6 اتاق کنفرانس – مرکز اطلاع رسانی به توریستها و راهنمایی مراکز دیدنی و ... . از دیگر ویژگیهای هتل ، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی پس از پرداخت هزینه مربوطه است.

 

هتل نووتل سنتر دارای 255 اتاق مبله راحت می باشد که با نورپردازی ملایم و مبلمان چوبی با کیفیت خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم می آورند. ازدیگر ویژگیهای این اتاقها آکوستیک بودن آنهاست که آرامش بی مثالی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

تلویزیون ، ماهواره و مینی بار از امکانات موجود در اتاق می باشند .

 

بوفه صبحانه در سالن پذیرایی هتل سرو میشود که با داشتن پنجره های بزرگ تزئین شده با گیاهان زینتی ، روح شما را شاداب کرده وخواب را از دیدگان شما میزداید. رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و بین المللی ، غذاهای سالم ، غذاهای مخصوص گیاهخواران ، غذاهای حلال ( که 24 ساعته سرو میگردند )، غذاهای فرانسوی ، باربکیو و ... پذیرای شما سروران گرامیست. انواع نوشیدنیها در بارمستقر در لابی سرو میگردد.

 

معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد نووتل سنتر حس درونی خوبی را به هر فرد انتقال می دهد که با دکوراسون معاصر و امکانات مدرن محیط افزون می گردد. موقعیت مکانی خوب این مرکز و نزدیکی آن به ایستگاه مترو ، آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی کرده است .

 

آدرس : خیابان 23 نووسلوبودسکایا ، تورسکوی ، مسکو ، روسیه

تلفن : 0074957804000

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

 

NOVOTELL  NOVOTELL1  NOVOTELL2

 

NOVOTELL3  NOVOTELL4  NOVOTELL5

 

NOVOTELL6  NOVOTELL8  NOVOTELL9

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از قیمت ها بر روی لینک تور روسیه کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3697 دفعه