هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی City Season Hotel Dubai

هتل 4 ستاره سیتی سیزن درست در قلب دبی و در فاصله 500 متری از برج ساعت دیره و 5 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره قرار گرفته است . زیبایی این هتل مجلل خیره کننده است از ورودی شیشه ای آن گرفته تا دکوراسیون مدرن لابی و اتاقهای زیبا ، همگی توجه هر بیننده ای را جلب می نماید .

این هتل زیبا در فاصله 10 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است .

 

امکانات هتل سیتی سیزن دبی :

180 اتاق – استخر روباز ( تمام سال ) – سونا – مرکز تناسب اندام – ماساژ ( قابل ارائه در اتاق نیز می باشد )  – جکوزی – رستوران – امکان سرو صبحانه در اتاق –wifi رایگان در فضاهای عمومی – پارکینگ عمومی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) – پذیرش 24 ساعته – پذیرش و ترخیص فوری – خدمات ارزی – انبارداری چمدانها – خدمات نگهبانی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتو – امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها – مرکز تجارت – دستگاه فکس و فتوکپی – تحویل غذا و نوشیدنی در اتاق – ترانسفر فرودگاهی – خدمات شاتل – آرایشگاه – فروشگاه – اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری – امکانات ویژه افراد ناتوان – خدمات VIP– تهویه مطبوع – ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و ... .

 

اتاقهای بزرگ هتل سیتی سیزن دبی در رنگهای خنثی و با کف پوش چوبی طراحی شده اند و پنجره های فرانسوی قدی آنها مناظر پانورامیک زیبایی از شهر و باغ را در برابر دیدگان شما قرار داده و دارای امکاناتی از قبیل ، یخچال ، مینی بار ، تهویه مطبوع ، چای/قهوه ساز ، حمام خصوصی با وان و سشوار و ... ، تلویزیون فلت با کانالهای ماهواره ، تلفن و ... می باشند .

 

رستوران فضای باز "نیو سیزن"(New Season) واقع در تراس انواع خوراکهای عربی و بین المللی را سرو کرده و در وعده های صبحانه ، نهار و شام پذیرای شما عزیزان می باشد . رستوران با شکوه ایتالیایی  "پاستا و پستو" نیز در وعده های نهار و شام با انواع غذاهای محلی ایتالیایی و خوراکهای خوشمزه سنتی ایتالیایی آماده ارائه خدمات به مهمانان گرامی است .

 

علاوه بر مرکز خرید دیره ، مرکز خرید hamarain ، استادیوم تنیس و کلوب گلف دوبی و بازار ریف نیز در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته اند . اقامت در هتل زیبای سیتی سنتر را در تور دبی از دست ندهید .

 

آدرس : خیابان بندری سعید المختومی ، دبی ، امارات متحده عربی

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم .

 

cityseason  cityseason1  cityseason2

 

cityseason3  cityseason4  cityseason5

 

cityseason6  cityseason7  cityseason8

 

cityseason9  cityseason10  cityseason12

 

برای رزرو این هتل در تور دبی خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3814 دفعه