تفریحات جدید در جزیره الحدیریات ابوظبی Al Hudayriat Island

تفریحات جدید در جزیره الحدیریات ابوظبی Al Hudayriat Island

جزیره الحدیریات Al Hudayriat پروژه ای است به وسعت 30 کیلومتر در جنوب ابوظبی، که از سال 2009 آغاز شده است. در حقیقت حدیریات موهبتی است برای ابوظبی، چرا که افراد می توانند اوقات فراغت خوشی را بدون هزینه و یا با هزینه کم، در آن سپری کنند. ساحل 600 متری، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، ورزش های آبی، زمین بازی کودکان و ... از جمله سرگرمی های این مجموعه می باشد.

 

NA18-Hudayriat-2

 

ساحل جزیره:

مهمترین عنصر بارز این تفرجگاه، ساحل آن است. ساحلی شنی به طول 600 متر که در حال حاضر گشایش یافته است و بعد از ماه رمضان، شنا در آن مجاز خواهد شد. افتتاح ساحل الحدیریات از نظر مقامات شهری ابوظبی، اتفاق فرخنده ای است چرا که در ساخت و اجرای آن اصل توسعه پایدار رعایت شده است.

مسیر دوچرخه سواری:

دوچرخه سواری در امارات متحده عربی، با استفاده از تجهیزات جدید صورت می گیرد. 2 مسیر جدید دوچرخه سواری یکی به طول 5 کیلومتر و دیگری به طول 10 کیلومتر در این جزیره تعبیه شده است و البته با توجه به رعایت استانداردهای جهانی، این مسیر جهت میزبانی مسابقات ورزش سه گانه یا تریاتلون، قرار است استفاده شود.

بازی های تیمی:

علاوه بر مسیرهای دوچرخه سواری، جذابیت های ورزشی دیگری شامل تعدادی زمین فوتبال، 4 زمین بسکتبال، 4 زمین والیبال و 4 زمین فوتبال ساحلی در این جزیره وجود دارد. این زمین ها برای استفاده عموم و استفاده حرفه ای و میزبانی مسابقات، طراحی شده اند.

ورزش های مهیج:

مسیر آبی ویژه برای جت اسکی، در جزیره وجود دارد و در حال فعالیت است. اما خبر خوب این است که کایاک سواری و کایت سرفینگ هم به زودی به تفریحات این مجموعه اضافه خواهند شد. زیپ لاین و زمین کمپینگ مجهز نیز از دیگر جاذبه هایی هستند که در آینده نزدیک، توریست ها را راضی تر می کنند.

تفریحات خانوادگی:

برای خورد و خوراک بازدیدکنندگان جزیره هم فکر و برنامه ریزی شده است و خانواده ها می توانند در کنار هم لحظات خوشمزه ای داشته باشند. زمین بازی برای کودکان نیز فراهم شده است که محلی است جذاب و مفرح برای بچه ها.

 

AR 2705 Hudayriat Island-11

 

na08-slipway

 

na28-Hudayriat-beach

 

na29-cycle-path

خواندن 1483 دفعه