هتل دلفین امپریال آنتالیا

gold-stars

هتل دلفین امپریال لارا Delphin Imperial Lara آنتالیا:

هتل ساحلی و 5 ستاره دلفین امپریال لارا با معماری منحصر به فرد و طراحی لوکس، در ساحل مدیترانه جای گرفته است. میهمانان هتل می توانند از قدم زدن و آفتاب گرفتن در ساحل اختصاصی لذت ببرند و یا از باشگاه و مرکز تناسب اندام هتل بهره برده و بعد از ورزش داخل سونا عرق بریزند.

 

سرویس های هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

 دارای 750 اتاق و سوئیت ساحل اختصاصی - استخر فضای باز و داخلی- باغ تراس آفتاب - پارک آبی - حمام ترکی سونا - مرکز اسپا بولینگ والیبال ساحلی -مرکز تناسب اندام زمین تنیس - بیلیارد زمین بازی کودکان -Wifi رایگان - دسترسی برای ویلچیر - ترانسپورت فرودگاهی و گشت و گذار امکان اجاره خودرو - اتاق جلسه اتاق VIP - آرایشگاه پارکینگ رایگان - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق کارکنان و خدمه چند زبانه پرستار و خدمات کودکو ...

 

انواع اتاقهای هتل دلفین امپریال:

اتاق سوپریور (35متر) superior room اتاق لاگون (36-40 متر) lagoon room اتاق خانوادگی (56 متر) family room
اتاق سوئیت (58 متر) suite room جونیور سوئیت (45 متر) junior suite  

 

هتل دلفین امپریال لارا تنها 20 دقیقه با فرودگاه آنتالیا و 15 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. دسترسی به مراکز خرید و نقاط دیدنی راحت و آسان است.

 

اتاق ها و سوئیت های هتل دلفین ایمپریال لارا از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه داخلی، تلویزیون LCD، مینی بار، چشم انداز رو به دریا (در برخی از اتاق ها)، سشوار، قهوه و یا چایی ساز و ... برخوردارند. اتاق هایSmoking و NonSmoking در این هتل مهیا است.

 

بوفه صبحانه، ناهار و شام در رستوران اصلی هتل و با انواع انتخاب ها، مهیا است. انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، یونانی و ... به همراه منوی ویژه کودکان در انتظار میهمانان هتل است.

در هتل دلفین ایمپریال لارا، شما به کشف بهترین امکانات، زیباترین ساحل و استخرها و خوشمزه ترین طعم ها دعوت شده اید.

 

آدرس هتل: کمراگزی موکی، لارا، آنتالیا، ترکیه

سفرتان رؤیایی و لذت بخش ...   

 

del3  del1  del2 

 

del7  del8  del9 

 

del4  del5  del6

 

delphinn  delphinn1  delphinn2

 

delphinn3  delphinn4  delphinn5

 

 

برای رزرو این هتل در تور آنتالیا خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای اطلاع از قیمتها بر روی لینک تور آنتالیا کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

 

 

خواندن 5254 دفعه