هتل بیز جواهر استانبول

gold-stars

هتل بیز جواهرBiz Cevahirاستانبول:

یکی از مدرن ترین و مجلل ترین هتل های استانبول، هتل 5 ستاره بیز جواهر، تجربه اقامتی فراموش نشدنی را به مهمانان خود پیشکش می کند. تمامی جزئیات در این هتل، به گونه ای طراحی شده اند که راحتی و زیبایی بی همتایی را به وجود آوردند. فرصت اقامت در این هتل عالی، با تور استانبول، به راحتی مهیا است.

سرویس های هتل بیز جواهراستانبول

 دارای 104 اتاق و سوئیت رستوران – مرکز تناسب اندام - مرکز اسپا سونا حمام ترکی استخر - جکوزی -Wifi رایگان امکانات مختص افراد کم توان  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – پارکینگ رایگان - خدمات ارزی اتاق جلسه و ضیافت – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق  مکان مخصوص سیگار کشیدن - کارکنان و خدمه چندزبانه و ...

هتل بیز جواهر در منطقه گایرت تپه Gayrettepe، بخش مرکزی استانبول، بنا شده است. با توجه به موقعیت آن، فاصله نزدیکی به مرکز خرید معروف جواهر داشته و از سایر مناطق توریستی مانند پل بسفر و میدان تکسیم نیز در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین در 18 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد.

طراحی زیبا و دکوراسیون باسلیقه اتاق ها و سوئیت های هتل بیز جواهر، اقامت دلنشینی را مهیا کرده و از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، حمام مرمرین، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر و ... برخوردارند.

مرکز اسپای هتل بیز جواهر، با امکانات متنوع و ارائه خدمات مراقبتی بیشمار، شما را غرق در آرامش خواهند کرد. در باشگاه ورزشی، ضربان قلب خود را کمی بالا ببرید، شنای مفرحی داخل استخر داشته باشید و تمامی خستگی خود را در مجموعه اسپا، از خود دور کنید. 

سرآشپز هتل بیز جواهر، تازه ترین مواد اولیه و مزه های دلپذیر را تبدیل به خوشمزه ترین خوراک ها می کند. رستوران هتل با انواع غذاهای ترکیه ای، مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

آدرس هتل: بیوک دره کادسی شماره 34394 117، گایرت تپه، شیشلی، استانبول، ترکیه

سفرتان دلپذیر و زیبا ...   

 

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 4437 دفعه