هتل باروت لارا آنتالیا

gold-stars

هتل باروت لارا Barut Laraآنتالیا:

دریا، خورشید و طبیعت، این ها ویژگی های ساحل مدیترانه هستند، این زیبایی ها ی طبیعی را در یک مکان مجلل و پر از زندگی، در هتل 5 ستاره باروت لارا تجربه کنید. از امکانات و تفریحات فراهم شده در این هتل استفاده کرده و از یک تعطیلات هیجان انگیز لذت ببرید.

 

سرویس های هتل باروت لارا آنتالیا

 دارای 401 اتاق و سوئیت – ساحل اختصاصی - استخر فضای باز و داخلی باغ - سینما – موسیقی زنده - سالن اسپا سونا حمام ترکی -باشگاه – زمین تنیس - بیلیارد تنیس روی میز زمین اسکوآش والیبال ساحلی مرکز ورزش های آبی مینی گلف تیراندازی با کمان - زمین بازی کودکان -Wifi رایگان امکانات برای افراد کم توان - امکان اجاره خودرو – خدمات ارزی - اتاق جلسه – تالار ضیافت - مرکز خرید - آرایشگاه پارکینگ رایگان - خدمات خشکشویی و لباسشویی خدمات اتاق پرستار و خدمات کودک و ...

 

هتل باروت لارا کمتر از 10 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

 

 

راحتی و خوشی را در اتاق ها و سوئیت های وسیع و دلباز هتل باروت لارا تجربه کنید. امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، دستگاه DVD (در صورت درخواست)، مینی بار، بالکن یا تراس وسیع و مبله با چشم انداز رو به دریا، استخر یا باغ، قهوه /چایی ساز، سشوآر و ... برای آسایش مهمانان هتل مهیا شده اند.

هدف از یک مسافرت عالی، طراوت و جوانی دوباره جسم و روح و دور کردن نگرانی و استرس های گذشته است، در مرکز اسپا و زیبایی هتل باروت لارا، احساس تازگی، جوانی و آرامش به شما هدیه می شود.

هتل باروت لارا دارای 8 رستوران می باشد و با انواع غذاهای بین المللی و محلی آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشند.   

 

آدرس هتل: گوزلبا مهالسی، بولوار یاسار سوبوتای، آنتالیا، ترکیه

سفرتان لذت بخش و به یاد ماندنی ...   

 

BAR1  BAR2  BAR3

 

BAR4  BAR5  BAR6

 

BAR7  BARUT8  BAR9

 

 

برای رزرو این هتل در تور آنتالیا خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

 

 

 

خواندن 4681 دفعه