هتل امپریال بومونتی استانبول

gold-stars

هتل امپریال بومونتیImperial Hotel Bomontiاستانبول:

شما به یک زندگی سالم و آرامشی بینظیر در قلب منطقه بومونتی، در مجموعه ای همایونی به نام هتل امپریال بومونتی، دعوت شده اید. در این هتل، شما در قلب زندگی تجاری و فاصله ای نزدیک تا محله عثمان ِبي قرار دارید و از تمام رویدادهای هنری مطلع شده و کار و کسب خود را بدون هیچ زحمتی، مدیریت می کنید و یا در تور استانبول بهترین موقعیت هتلی را داشته باشید.

 

سرویس های هتل امپریال بومونتی استانبول

 دارای 203 اتاق و سوئیت رستوران – تراس باغ - مرکز تناسب اندام/باشگاه - سالن اسپا استخر - سونا حمام ترکی جکوزی کتابخانه گالری هنری مرکز تجارت با امکانات کامل - Wifi رایگان امکانات مختص افراد کم توان  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو پارکینگ - خدمات ارزی اتاق جلسه و ضیافت – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چندزبانه پرستار کودکو ...

هتل امپریال بومونتی در منطقه بومونتی قرار گرفته و پیاده روی کوتاهی تا مراکز خرید و رستوران های خبره در تهیه غذا، دارد. از هتل تا تنگه بسفر، 10 دقیقه با ماشین فاصله وجود دارد. همچنین ایستگاه مترو Sisli – Mecidiyekoy در فاصله 900 متری از هتل قرار دارد.

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل امپریال بومونتی طوری طراحی شده اند که تمامی نیازهای مهمانان خود را برآورده کنند. امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، جایگاه کار ارگونومیک، حمام، مینی بار، سشوآر، و ... در اتاق ها فراهم می باشند.

سالن اسپای زیبای هتل امپریال بومونتی با 1000 متر مربع مساحت و امکانات بیشمار، انواع مراقبت های سلامتی آسیایی و اروپایی را به مهمانان خود ارائه می کند.

برای جلب رضایت تمامی ذائقه ها، انواع غذاهای محلی و بین المللی در رستوران های هتل امپریال بومونتی، آماده و عرضه می شوند. از طعم لذیذ غذاها و محیط فوق العاده رستوران ها، لذت ببرید.

سفر کاری یا تفریحی خود را، با تور استانبول و اقامت در این هتل عالی، تجربه کنید.

آدرس هتل: ارگنه کادسی شماره 62، بومونتی، شیشلی، استانبول، ترکیه

سفرتان زیبا و راحت ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 5462 دفعه