هتل آمارا پرستیژ الیت آنتالیا Amara Prestige Elite

هتل آمارا پرستیژ الیت آنتالیا Amara Prestige Elite

هتل 5 ستاره آمارا پرستیژ آنتالیا مجموعه ای زیبا و مملو از امکانات در دل منطقه خوش آب و هوا و سرسبز کمر است. در این هتل به ورزش های مورد علاقه خود بپردازید، در باغ مصفا پیاده روی کنید، حمام آفتاب بگیرید، شنا کنید و در پایان روز، شبی آرام و خوابی راحت داشته باشید.

سرویس های هتل آمارا پرستیژ آنتالیا

 دارای اتاق و سوئیت – دسترسی به ساحل - استخر فضای باز و سرپوشیده - باغ  رستوران  کافه - تراس - پارک آبی  سالن اسپا  سونا  جکوزی  حمام ترکی - بولینگ - مرکز تناسب اندام – زمین تنیس - بیلیارد  تنیس روی میز - زمین بازی  استخر کودکان  دارت  اسکوآش - تئاتر -Wifi  رایگان  امکانات برای افراد کم توان - امکان اجاره خودرو -  اتاق جلسه - آرایشگاه  پارکینگ - خدمات خشکشویی و لباسشویی  خدمات اتاق  پرستار و خدمات کودک و ...

هتل آمارا پرستیژ، در منطقه کمر و در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 5 کیلومتری از پارک ساحلی بوتانیک قرار دارد.

گروه هتل های آمارا به شما قول یک تجربه و اقامت راحت را در اتاق ها و سوئیت های هتل می دهد. اتاق ها از امکاناتی نظیر: تلویزیون، مینی بار، بالکن، چشم انداز (رو به دریا/باغ/کوه)، قهوه /چایی ساز، سشوآر و ... برخوردارند.

اتاق ها شامل:

Standard Rooms – Standard Family Rooms – Deluxe Suite – Basic Room – Basic Single Room– De Basic Triple Room

مرکز اسپای هتل با ارائه انواع خدمات، شما را قادر می سازد که توان تازه ای را به جسم و ذهن خود بدهید و آرامشی وصف ناشدنی را تجربه کنید.

طیف وسیعی از حرفه ای های ترکیه در رستوران هتل آمارا پرستیژ  گرد هم آمده اند تا با تهیه و سرو انواع غذاها لحظات خوش طعم و لذت بخشی را برای مهمانان فراهم کنند.

آدرس هتل: آتاتورک کادسی، آنتالیا، ترکیه

سفرتان وصف ناپذیر و زیبا ...   

برای رزرو این هتل در تور آنتالیا خود، با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 1790 دفعه