مراکز خرید وان ترکیه

مراکز خرید وان ترکیه

 

شهر وان به دلیل همجواری با مرزهای ایران، مسیرهای دسترسی آسان، هزینه های متعارف و ... چند وقتی است که به یکی از مقاصد توریستی جذاب برای ایرانیان در تور وان بدل شده است. ایرانی های بسیاری جهت تفریح و خرید راهی این دیار می شوند. کفپوش، لباس، گلیم، طلا و نقره ترکیه معروف است، اکثر این کالاها در وان نیز یافت می شوند و در خیلی از مواقع سال نیز حراج و تخفیف های چند درصدی در گوشه و کنار مغازه ها و مراکز خرید شهر وان دیده می شود، از طرف دیگر، کاسبان وان، از چانه زنی استقبال می کنند، ایرانی ها نیز که عاشق چانه زنی و خریدهای رنگارنگ، پس پیش به سوی شهر وان.

مرکز خرید وان ای وی ام Van AVM:

شاید بتوان گفت بهترین و یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر وان، ای وی ام می باشد. اکثر برندهای محبوب مانند FLO، ترک سل، آدیداس، ADL، Bambi، Defacto، فلورمار، Hummel و ... را می توان در این مرکز پیدا کرد. همچنین رستوران ها و کافه های متعددی در این مجموعه گرد هم آمده اند، به همه این ها سینما و تفریحات دیگر را هم اضافه کنید و حق بدهید که مجموعه کاملی باشد.

ساعت کاری: 10 صبح الی 10 شب

آدرس: Serhat Mahallesi، Jumhuriyet Bulvari، Alisveris Merkez

مراکز خرید وان-شهر فرنگ

 

مراکز خرید وان-شهر فرنگ 

 

مرکز خرید آیدین پریهام Aydin Periham AVM:

به گفته خریداران، این مرکز جزو مراکز معمولی خرید وان است و دارای تعدادی مغازه و فود کورت کوچکی است و احتمالا 1 تا 2 ساعت بتوان کل مرکز را بازدید کرد.

ساعت کاری: 7 صبح الی 10 شب (روز یکشنبه از ساعت 10 صبح الی 9 شب)

آدرس:  خیابان جمهوریت / Bahcivan، Uzun Sk No.4، 665130 Van Merkez

مراکز خرید وان-شهر فرنگ

 

مراکز خرید وان-شهر فرنگ 

 

مرکز خرید آتایوس سیلور Atayos Silver:

انواع کارهای نقره و شیرینیجات آن معروف است.

آدرس: Kazim Karabekir Bulvari

ساعت کاری: 10 صبح الی 10 شب

تورکواز ای وی ام Turkuaz AVM:

بازار محلی است که برخی از برندهای اروپا و ترکیه را در آن می توانید بیابید. البته شاید خیلی مورد پسند توریست ها نباشد. تعدادی کافه نیز در این محل وجود دارد.

ساعت کاری: 8:30 صبح الی 12 شب

آدرس: Kazim Karabekir Caddesi، 65200 Merkez ، Ipekyolu

لازم به ذکر است در اطراف خیابان معروف و مدرن جمهوریت،‌ تعداد زیادی مغازه، صرافی و رستوران دایر هستند و شاید بتوان گفت این خیابان نیز، برای خرید مناسب است. البته همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، برخی از مراکز خرید معرفی شده، در محدوده این خیابان قرار دارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. 22060840

خواندن 626 دفعه