6 جاذبه دیدنی نزدیک بانکوک برای بازدید

6 جاذبه دیدنی نزدیک بانکوک برای بازدید

بانکوک مقصدی جذاب برای گردشگری است، مرواریدی ناب از فرهنگ، تفریح و تاریخ. اما ممکن است از وجود برخی مکان های شگفت انگیز در نزدیکی بانکوک، که تنها چند ساعت با آن فاصله دارد، باخبر نباشید.

 

-        آیوتایا و کانچانابوری Ayutthaya and Kanchanaburi

در سال های اخیر، این سایت های گردشگری رونق گرفته اند. بخش اعظم شهر قرون وسطایی آیوتایا که در طی سال های 1350 تا 1767 پایتخت تایلند بوده است، اکنون خرابه است. اما ارزش دیدن را دارد و تنها چند ساعت با قطار از بانکوک تا این مکان فاصله است.

کانچانابوری در محل تلاقی 3 رودخانه قرار دارد و بهشتی است در میان جنگلی بکر، جایی که می توانید ریلکس کنید و از آب و هوای گرمسیری تایلند لذت ببرید.

KANCHA

 

-        کو سامت Samet

کو سامت تقریبا 5 ساعت از جنوب شرقی بانکوک فاصله دارد. در این ساحل از زیبایی طبیعی سواحل تایلند در کمال آسایش، لذت ببرید. بهترین وسیله برای رسیدن به این ساحل، استفاده از اتوبوس و سپس قایق می باشد.

SAMET

 

-        وات فرا کایو Wat Phra Kaew

فرهنگ غنی بودایی و تاریخ تایلند در این مکان نمود دارد. هر ساله توریست های بیشماری به این محل مراجعه می کنند. وات فرا یکی از قدیمی ترین سایت های بودایی تایلند است. افسانه ها می گویند که تصویر بودایی که داخل معبد وجود دارد، از هند به این محل آورده شده است.

WATPHRA

-        وات آرون Wat Arun

در غرب رودخانه فرایا یعنی در غرب بانکوک، وات آرون تکه ای از میراث باستانی هندو است که در این مکان باقی مانده است.

تاریخ این منطقه بر میگردد به قرن 17 میلادی. اگر صبح از این مکان بازدید کنید، نور خورشید را که بر روی معبد می افتد و درخششی بی نظیر به آن می دهد، خواهید دید.

WATARUN

 

-        هوا هین Hua Hin

هواهین تنها 4 ساعت از جنوب غرب بانکوک فاصله دارد. این مکان محلی محبوب برای تعطیلات خانوادگی است. اگر به دنبال ساحلی دنج و دست نخورده هستید، هواهین خیلی ایده آل شما نخواهد بود چون تعداد زیادی هتل و رستوران در این محل ساخته شده است. تپه های سبز رنگ اطراف آن همراه با محسمه بزرگ بودا که در غروب خورشید، نارنجی رنگ می شود، مناظری هستند که در یاد شما باقی خواهند ماند.

HUAHIN

-        کو چانگ Koh Chang

این محل به عنوان جزیره فیل ها شناخته شده است بخاطر وجود گله های این جانور که هنوز در کو چانگ زندگی می کنند. اگر به دنبال جزیره ای بزرگ برای پناه بردن از هیاهوی بانکوک هستید، چانگ جای درستی است. آب های فیروزه ای، کلوب شبانه و ساحل پارتی جزو جاذبه های کو چانگ هستند. اما هنوز چندین ساحل بکر و ایزوله در این مکان وجود دارد که می توانید از تماشای زیبایی اقیانوس لذت ببرید و روی ننو، ریلکس کنید. بوسیله قایق می توانید به این جزیره برسید. البته پرواز 1 ساعته هم از بانکوک تا فرودگاه ترات که نزدیک ساحل کو چانگ است، وجود دارد. از آنجا با قایق می توانید به کو چانگ دوستداشتنی برسید.

 KOHCHANG

 

شهر فرنگ کارگزار تور تایلند در ایران و مجری مستقیم تور تایلند افتخار دارد که به مسافرین عزیز تورهای تایلند (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) را بصورت مستقیم و با نازلترین قیمت با در اختیار داشتن دفاتر کارگزاری در کشور تایلند ارائه نماید.آژانس شهر فرنگ آماده همکاری با آژانسهای مسافرتی، سازمانها نیز می باشد.  

 

 

 

چرا باید از کارگزار تور تایلند, تور مسافرتی خود را رزرو و انتخاب نمائیم؟

 

  • ارتباط مستقیم با برگزار کننده تور تایلند در ایران که بدین ترتیب واسطه ها  حذف میگردند و شما تور تایلند را با قیمت مناسب  انتخاب میکنید.
  •  امکانات ویژه از جمله رزرو اتاقهای خوب، ترانسفر ویژه و VIP

 

کارشناسان خبره در آژانس شهر فرنگ آماده مشاوره تور تایلند و سواحل زیبای تایلند شامل (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) به شما مسافرین عزیز میباشند. برای انتخاب بهترین تورهای مسافرتی با ما تماس بگیرید

 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 1421 دفعه