کارهای جذابی که در روزهای بارانی پوکت می توان انجام داد

کارهای جذابی که در روزهای بارانی پوکت می توان انجام داد

جزیره پوکت جایی نیست که فقط در زمان هایی که هوا خوب است محل مناسبی برای تفریح باشد بلکه در مواقعی که بادهای موسمی شروع به وزیدن می کنند و آسمان تیره و تار می شود و دریا مکان مناسبی برای وقت گذرانی نیست هم سرگرمی های زیادی برای انجام وجود دارد.

کلاس های آشپزی تایلندی بسیار سرگرم کننده هستند و برای زمانی که به منزل برمی گردید روش خوبی برای تحت تاثیر قرار دادن خانواده و دوستان شما می باشند و همچنین ماساژهای تایلندی با حس آرامش بخشی که با خود به همراه می آورند نیز برای همگان شناخته شده اند:

1-  ماساژهای آرامش بخش مرکز سلامت و اسپا : مراکز سلامت و اسپای متعددی در سرتاسر جزیره پوکت قرار دارند که انواع ماساژهای صورت و بدن و ماساژهای سنتی تایلندی را انجام می دهند. قیمت استفاده از این خدمات از 300 بات برای ماساژ ساده تایلندی تا 10000 بات یا بیشتر برای ماساژهای کامل آرامش بخش است.

 

2-  خرید ، تفریح و صرف غذا در مرکز خرید جانگ سیلون : نگرانی و کسالت روزهای بارانی را از خود دور کرده و به خرید بروید. عتیقه جات، پوشاک، پارچه، وسائل منزل، سوغات و ... را می توانید در مرکز خرید جانگ سیلون در ساحل پاتونگ بیابید. همچنین سالن سینما، بولینگ، موزه صدف، سینمای 4 بعدی، تفنگ لیزری و حتی دکتر ماهی را نیز در این مرکز خرید می توان یافت. رستوران ها، کافه ها و بارهای متعدد موجود در جانگ سیلون انواع خوراک های تایلندی، اروپایی، کره ای، ژاپنی و چینی را سرو می نمایند. با اینهمه سرگرمی های متنوع، دلگیری روز بارانی را حس نخواهید کرد.

3-  مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت : مرکز خرید سنترال فستیوال در خارج شهر پوکت قرار گرفته و به مرکز خرید جزیره معروف است. در این مرکز بیش از 120 فروشگاه وجود دارد که کالاهای مختلفی از ابریشم گرفته تا سوشی ، از لی وایز گرفته تا لپ تاپ ، از کتاب گرفته تا خوراک های باربکیو خوشمزه ( به عبارتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد) را عرضه می کنند. به راحتی می توانید یک روز کامل را به خرید ، تماشای جدیدترین فیلم ها و چشیدن طعم مختلف غذاهای فرانسوی، ژاپنی، تایلندی و ... بگذرانید.

4-  نمایش های فانتزی پوکت : با الهام از فرهنگ غنی تایلندی ، نمایش های فانتزی پوکت نه تنها زیبایی و لطافت تایلند را به نمایش می گذارند بلکه سنت های قدیمی تایلندی را با هیجان تکنولوژی و جلوه های ویژه تکمیل می سازند. این نمایش ها که نشاندهنده زندگی هستند به گونه ای با رنگ ها، شوخ طبعی و بخش های دراماتیک آمیخته شده اند که بعدازظهری خاطره انگیزی را برای شما می آفرینند که هیچگاه از خاطر نخواهید برد. رستوران قناری ، کاخ فیل ها، تئاتر جادویی و کاخ صدساله آنگکور، و باغ وحش سیمیلان از بخش های زیبا و تاثیر گذار این مجموعه می باشند.

5-  موزه تریک آی پوکت : موزه تریک آی موزه نقاشی های سه بعدی است. در ساختمان دو طبقه این موزه که در کنج خیابان مونتری و خیابان فانگ نا قرار دارد بیش از 100 نقاشی و مجسمه در 5 گالری به نمایش گذاشته شده اند که با تکنیک خطای دید سه بعدی بر روی سطح دو بعدی به نام ترامپو لویل trompe-l’oeil آماده شده اند و برای تک تک اعضاء خانواده سرگرمی خوبی به شمار می آیند. بخش های مختلف این موزه عبارتند از بخش کلاسیک در آتش( شوخی با مشهورترین آثار دنیا و نقاشانی همچون ونگوگ)، بخش متنوع (در این بخش به دل داستان ها می روید) ، بخش آبشار( تصاویرآبشارها) ، بخش باستانی( گشت و گذار در دل قصه ها) ، بخش خلاقیت (خلاقیت های هنرمندان) هستند. با برخی از نقاشی ها می توان عکس گرفت. روی هم رفته گردش در این موزه دو ساعت از وقت شما را پر می کند.

6-  سینما و بولینگ : در مرکز خرید بیگ سی و یا جانگ سیلون به بازی بولینگ مشغول شوید و یا به تماشای آخرین فیلم های هالیوود در جانگ سیلون و یا سنترال شاپینگ مال بروید.

7-   بان تیلانکا یا خانه وارونه : خانه وارونه در حومه شمالی پوکت و در جاده بایپس قرار دارد. این خانه 3 طبقه به صورت برعکس ساخته شده و از شیروانی شروع می شود. این خانه دو اتاق دارد که برای خروج از هر اتاق باید موفق به حل پازل و یافتن راه حلی برای گشودن در شوید. وقتی وارد این خانه می شوید تمام وسایل معکوس هستند به طوریکه شما احساس می کنید بر روی سقف خانه راه می روید.

8-  موزه های پوکت : بازدید از موزه تالانگ (موزه آثار باستانی پوکت) و موزه معدن کاری پوکت (نمایشگاه‌ها از مدل‌های معدن‌های قلع تا صحنه‌های بازسازی‌شده از وضعیت ناراحت‌کننده یک تریاک‌خانه آن دوران) نیز از سرگرمی های دیگر روزهای بارانی هستند.

9-  کلاس های آشپزی تایلندی : یاد بگیرید چگونه غذای تایلندی بپزید و خانواده و دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید. غذاهای تایلندی، مخلوط منحصر به فردی از بافت و مزه هستند که در طی صدها سال شکل گرفته اند. زیباترین بخش قضیه این است که شما می توانید در کلاس یک نفره آموزش ببینید. با استاد خود به خرید مواد اولیه بروید و مواد را تحت نظر او آماده سازید ، از دستپخت خودتان لذت ببرید و در پایان گواهینامه دریافت نمایید.

10-  آکواریوم پوکت : مکانی بسیار جذاب برای بازدید. در این مکان می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با دنیای رنگی و جذاب زیرآب دریافت نمایید. در طول تونل آکواریوم حرکت کرده و از تماشای صدها ماهی زیبا لذت برید. این مکان بهترین و خشک ترین روش برای یادگیری درباره دنیای زیرآب است و نگرانی در رابطه با دریا زدگی نخواهید داشت!

 

شهر فرنگ کارگزار تور تایلند در ایران و مجری مستقیم تور تایلند افتخار دارد که به مسافرین عزیز تورهای تایلند (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) را بصورت مستقیم و با نازلترین قیمت و با در اختیار داشتن دفاتر کارگزاری در کشور تایلند ارائه نماید.

 

کارشناسان خبره در آژانس شهر فرنگ آماده مشاوره تور تایلند و سواحل زیبای تایلند شامل (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) به شما مسافرین عزیز میباشند.

 

برای انتخاب بهترین تورهای مسافرتی با ما تماس بگیرید

 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 1432 دفعه