سفر به پوکت

سفر به پوکت-شهر فرنگ

سفر به پوکت ...

پوکت بهشتی بی نظیر بر روی زمین که با تجربه سفر به آن دریچه ای متفاوت به زیباییهای جهان به روی دیدگان شما گشوده خواهد شد.

جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند قرار گرفته و با طبیعت بکر و زیبای خود مقصد تعداد بیشماری از جهانگردان است. آب های فیروزه ای شفاف و جنگل های گرمسیری آن در کنار معابد و سایر جاذبه های دیدنی و مراکز خرید جذابیت هایی است که نمی توان در تور پوکت به سادگی از آن گذشت.

موقعیت قرار گرفتن پوکت در نزدیکی خط استوا آن را تبدیل به جزیره ای با آب و هوای گرم و مرطوب می سازد و نتیجه آن جنگل های سرسبز و انبوه گرمسیری است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده و آرامشی شگرف را به ارمغان می آورد. از سوی دیگر سواحل شنی سپیدفام در کنار دریای نیلگون به جذابیت های این جزیره می افزاید و به دلیل همین زیبایی های افسون کننده نام " مروارید جنوبی" را برای آن برگزیده اند.

سفر به پوکت-شهر فرنگ

 

سواحل پوکت نظیر پاتونگ (بزرگترین و شلوغ ترین ساحل پوکت) ، کارون ( دومین ساحل بزرگ پوکت برای غواصی) ، کاتا (ساحلی بکر با ساکنین بومی) ، بانگ تائو (ساحلی دنج و آرام و ایده آل برای شنا) ، سورین (ساحلی خاص برای افراد پولدار) و کامالا (ساحلی سرشار از آرامش) محیطی ایده آل جهت گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی هستند. از لذت قدم زدن بر روی ساحل ، قایق سواری بر روی آب های فیروزه ای دریای آندامان ، غواصی و لمس شگفتیهای دنیای زیر آب  به راحتی نمی توان گذشت.

سفر به پوکت-شهر فرنگ

علاوه بر جاذبه های بکر طبیعی ، فیل سواری و بانجی جامپینگ نیز تجربه های لذت بخشی برای مسافران می باشند. در کنار همه این ها بازدید از معبد چالونگ و تماشای آیین عبادت بودائیان، مجسمه های بودا و روشن کردن شمع در آن خاطره ای ماندگار را در ذهن شما رقم خواهد زد. در نزدیکی معبد چالونگف باغ وحش پوکت نیز با شانپانزه های بازیگوش ، فیلها ، تمساح ها و ... ساعاتی مفرح را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می کند که از دست دادن این فرصت باعث پشیمانی شما خواهد شد. پارک فانتاسی (با نمایش حیرت انگیز فیلها ، طناب بازی و بندبازی)، جزایر فی فی ( با سواحل مرجانی ، صخره های آهکی و غارها ) ، آکواریوم پوکت (با مجموعه ای از ماهی های استوایی ، لاکپشت ها ، ستاره های دریایی و ...) ، خلیج فانگ نا ( با صخره های آهکی زیبا ، تالاب ها ، غارها و سواحل بکر) و ... از دیگر جاذبه های دیدنی هستند که شما را در تور پوکت محو زیباییهای خود خواهند کرد.

اما مراکز خرید پوکت نیز از جذابیتهای مهم سفر می باشند که سنترال فستیوال با بیش از 300 مغازه لباس فروشی ، تجهیزات ورزشی ، صنایع دستی و ... بزرگ ترین و مهم ترین آنهاست. جانگ سیلون ، ویکند مارکت ، جیم تامسون ، بازار کارون ، بانانا واک و واکینگ استریت نیز از دیگر مراکز خرید می باشند. 

سفر به این جزیره زیبا در تور تایلند تجربه ای است که در ذهن ها خواهد ماند ، ما با خدمات خود لذت شما را از این سفر دوچندان خواهیم نمود.

سفر به پوکت-شهر فرنگ

سفر به پوکت-شهر فرنگ

 

 

سفر به پوکت-شهر فرنگ

 

سفر به پوکت-شهر فرنگ

 

برای رزرو  تور پوکت خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

 

  

شهر فرنگکارگزار تور تایلند در ایران و مجری مستقیم تور تایلند افتخار دارد که به مسافرین عزیز تورهای تایلند (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) را بصورت مستقیم و با نازلترین قیمت با در اختیار داشتن دفاتر کارگزاری در کشور تایلند ارائه نماید. آژانس شهر فرنگ آماده همکاری با آژانسهای مسافرتی، سازمانها نیز می باشد.  

 

چرا باید از کارگزار تور تایلند, تور مسافرتی خود را رزرو و انتخاب نمائیم؟

 

  • ارتباط مستقیم با برگزار کننده تور تایلند در ایران که بدین ترتیب واسطه ها  حذف میگردند و شما تور تایلند را با قیمت مناسب  انتخاب میکنید.
  •  امکانات ویژه از جمله رزرو اتاقهای خوب، ترانسفر ویژه و VIP

 

کارشناسان خبره در آژانس شهر فرنگ آماده مشاوره تور تایلند و سواحل زیبای تایلند شامل (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) به شما مسافرین عزیز میباشند. برای انتخاب بهترین تورهای مسافرتی با ما تماس بگیرید

خواندن 3730 دفعه