توصیه هایی برای غذا خوردن در تایلند

توصیه هایی برای غذا خوردن در تایلند ....

اول اینکه اگر به دنبال غذاهای خیابانی اشتهابرانگیز در شهرهای مختلف تایلند مانند بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی و ...  هستید، دکه هایی را انتخاب کنید که مشتریان زیادی اطراف آن باشند، به خصوص مشتریان محلی آن شهر. دوم اینکه با توجه به اینکه دما و رطوبت هوا بر روی مواد غذایی تاثیر می گذارند، غذایی را انتخاب کنید که ظاهری تازه داشته باشد در غیر این صورت از خوردن آن خود داری نمایید.

غذای خیابانی تایلند تور تایلند شهر فرنگ

سومین نکته اینکه غذاهای خام یا نیمه خام به خصوص غذاهای دریایی را استفاده نکنید. چهارم اینکه در تایلند با غذاهای تند حتما برنج یا غذای دیگری نیز سفارش دهید تا تندی غذای اصلی شما را کاهش دهد و برای شما حساسیت و مشکل ایجاد نکند.

و آخرین نکته اینکه حتما هنگام سفارش غذا به قیمت آن توجه کنید تا دچار مشکل نشوید و ناخواسته غذای بسیار گرانی سفارش ندهید.

 برای راهنمایی بیشتر به اسامی برخی غذاهای خیابانی تایلند و معانی آنها اشاره خواهیم کرد تا راحت تر بتوانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایید:

 

Som Tam سالاد پاپایا

Khao Pad  برنج سرخ شده

Pad Thai Kung نودل با میگو

Khao Mun Gai  مرغ بخارپز همراه با برنج

Gai Bing مرغ گریل شده

Pla Pao  ماهی کبابی در نمک

 

البته برای طرفداران نودل، انواع و اقسام نودل نیز در بین غذاهای خیابانی تایلند یافت می شود مانند نودل مرغ، نودل اردک، نودل تخم مرغ، نودل گوشت و البته لیست بی پایانی از انواع نودل که در شکل و اندازه های مختلف سرو می شود.

 غذای خیابانی تایلند تور تایلند شهر فرنگ  غذای خیابانی تایلند تور تایلند شهر فرنگ  غذای خیابانی تایلند تور تایلند شهر فرنگ

 آژانس شهر فرنگ آماده مشاوره در خصوص تور تایلند و سواحل زیبای تایلند شامل (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) به شما مسافرین عزیز میباشد.

برای انتخاب بهترین تورهای مسافرتی با ما تماس بگیرید

تلفن تماس: 22060840

 

 

خواندن 994 دفعه