هتل مینوتل برسام سوئیت ایروان ارمنستان

هتل مینوتل بارسام سوییت Minotel Barsam Suites  ایروان

هتل 4 ستاره مینوتل بارسام سوییت ایروان درست در مرکز ایروان در موقعیتی رو به روی ساختمان دولت به فاصله 5 دقیقه پیاده از میدان ریپابلیک و جاذبه های دیدنی شهر و همچنین به فاصله 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی Zvartnots قرار گرفته است و بدین جهت از گزینه های مناسب برای تور امنستان به شمار می آید . هتل مینوتل بارسام سوییت علاوه بر ارائه به روزترین خدمات به شما مهمانان گرامی ، با کارمندان حرفه ای و مودب خود از لحظه ورود با خوشامدگویی گرم از شما پذیرایی کرده و در تمام طول سفر جهت انتخابی مناسب ، بهترین و جدیدترین اطلاعات را درباره نقاط گردشگری شهر به شما عزیزان ارائه می دارد .

 

 

امکانات هتل مینوتل برسام سوئیت :

50 اتاق – تراس تابستانی – بوفه صبحانه رایگان – رستوران ( بوفه ) – بار - پذیرش 24 ساعته – میز گردشگری -  خدمات خشکشویی و لباسشویی – خانه داری روزانه – شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) –wifi  رایگان در تمامی فضاهای هتل – فروشگاه کادویی – ممنوعیت کشدن سیگار در اتاقها – مکان مخصوص سیگار کشیدن – سیستم گرمایشی – تهویه مطبوع – پارکینگ رایگان در نزدیکی محل ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) – امکانات مخصوص برگزاری ملاقاتها و ... . در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد.

اتاقهای هتل مینوتل بارسام سوییت ایروان جزء بزرگترین اتاقها در شهر می باشند . تمامی اتاقهای این هتل 4 طبقه جهت آرامش مهمانان با رنگهای گرم طراحی و با موکت فرش شده و مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل تلویزیون فلت با کانالهای ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، کتری برقی ، آب معدنی رایگان ، تلفن ، حمام خصوصی و تجهیزات مربوط به آن همانند سشوار و ... می باشند.

رستوران هتل مینوتل بارسام سوییت نیز با تهیه غذاهای تازه و بهترین خوراکهای ارمنی با توجه به تغییر فصل و تغییر مواد غذایی منوهای متفاوتی از غذاهای بین المللی و محلی و نوشیدنیها را ارائه می کند.

آدرس : خیابان Mher Mkrtchyan 8 ، ایروان ، ارمنستان

تلفن : 00374105675678

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم .

 

 برای رزرو تور ارمنستان و کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

هتل مینوتل برسام ایروان ارمنستان دو تخته هر نفر اتاق یک تخته  
شروع قیمت: 2.040.000 3.060.000 4*BB
* قیمت بر اساس پایین ترین کلاس نرخی پرواز می باشد.
خواندن 4644 دفعه