هتل متروپول ایروان ارمنستان

هتل متروپول Metropol ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره متروپول ایروان که در سال 2001 ساخته شده است با قرار گرفتن در خیابان معروف مشتوتز محلی مناسب برای گردش در مکانهای دیدنی پایتخت باشکوه ارمنستان می باشد . در هتل متروپول می توانید علاوه بر لذت بردن از تماشای مناظر بی بدیل کوههای سر به فلک کشیده آرارات از طریق پنجره ها و بالکنهای هتل ، به فاصله کمتر از 2 تا 5 دقیقه پیاده روی به مناطق دیدنی ایروان از قبیل کلیسای سنت سارگیس ، موزه تاریخ ارمنستان ، خانه اپرا ، پارک Tsitsernakaberd و ... دسترسی پیدا کنید . 

 

این هتل به فاصله یک کیلومتری میدان ریپابلیک و 15 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی قرار گرفته است .

 

امکانات هتل متروپول ایروان :

109 اتاق پذیرش 24 ساعته رستوران بار تنیس روی میز سونا ماساژ استخر سرپوشیده - wifi رایگان در تمامی فضاهای هتل شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) خانه داری روزانه ممنوعیت کشیدن سیگار در اتاقها محل مخصوص سیگار کشیدن میز گردشگری خدمات خشکشویی و لباسشویی امکانات لازم جهت برقرای ملاقاتها فروشگاه سوغات سیستم گرمایش تهویه مطبوع پارکینگ خصوصی در محل ( با پرداخت هزینه و بدون نیاز به رزرو قبلی ) و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

 

تمامی اتاقهای هتل متروپول ایروان مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی و .. می باشند و اتاقهای سوپر علاوه بر این امکانات مجهز به اسپا و جکوزی نیز هستند . رستوران هتل مترو پول ایروان با دکوراسیون با شکوه و مناظر خارق العاده خود علاوه بر ایجاد فضایی پر از آرامش و لذتی بی نظیر ، با ارائه انواع غذاهای ارمنی و اروپایی رضایت خاطر شما را فراهم می سازد .

 

هتل متروپول ایروان هتلی مجلل است که برای تمامی مسافران تور ارمنستان، چه مسافران تجاری و چه توریستی مکانی مناسب جهت اقامت می باشد .

 

آدرس : خیابان مشتوتز 2 ، ایروان ، ارمنستان

تلفن : 0037410510700

سفرتان پر از آرامش ...

 

metropol  metropol1  metropol2

 

metropol3  metropol10  metropol4

 

metropol5  metropol6  metropol7

 

 برای رزرو تور ارمنستان و کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3054 دفعه