هتل فوراما کوالالامپور Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lampur

هتل فوراما کوالالامپور Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lampur

هتل مدرن و زیبای فوراما بوکیت بینتانگ در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور واقع شده و تنها 3 دقیقه از مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر فاصله دارد. نزدیکی 5 دقیقه ای هتل به ایستگاه مونوریل دسترسی آن را به تمام نقاط شهری و فرودگاه بین المللی آسان نموده و علاوه بر اینها، خدمات و امکانات مناسب این هتل 4 ستاره تمامی مسافران تور کوالالامپور را از خود راضی نگه می دارد.

امکانات هتل فوراما کوالالامپور:

433 اتاق استخر روباز (در تمام سال) مرکز تناسب اندام اسنک بار رستوران پذیرش 24 ساعته خدمات باربری انبارداری چمدان ها میزگردشگری خدمات اتو خشکشویی لباسشویی امکانات برگزاری ملاقاتها خدمات اتاق تهویه مطبوع ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها صندوق امانات آسانسور اتاق خانواده اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری روزنامه پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ).

 

انواع اتاق های هتل فوراما کوالالامپور:

عبارتند از Superior Room – Deluxe Room – Family Room – Executive Room – Executive Suite – Executive Club   

اتاق های هتل 27 طبقه فوراما با پنجره های عریض خود چشم انداز زیبایی از مناظر شهری را در برابر دیدگان شما قرار داده و مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD 32 اینچ ، تهویه مطبوع ، مینی بار ، چای/قهوه ساز ، روزنامه رایگان ، میزکار ، آب معدنی رایگان ، حمام اختصاصی و ... می باشند.

 

مهمانان می توانند از مناظر چشم نواز شهری در حالیکه مشغول شنا در استخر روباز هتل می باشند لذت برده و یا در مرکز تناسب اندام ورزش نموده و قوای جسمانی خود را بالا برند.

رستوران Spices @ Furama انواع غذاهای بین المللی الهام گرفته از خوراک های آسیایی را سرو می نماید در حالیکه می توان در بار کنار استخر اسنک های متنوع و نوشیدنیها را صرف نمود. نوشیدنیها را در لانج سینامون نیز می توان یافت.

هتل فوراما همانند سایر هتل های منطقه بوکیت بینتانگ محلی مناسب برای آن دسته از مسافران است که به گردش های خانوادگی، بازار ها و مراکز تفریحی علاقه مندند.

 

آدرس : 136, Jalan Changkat Thambi Dollah, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن : 0060327888888

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

خواندن 4366 دفعه