هتل کورینتیا سنت پترزبورگ

gold-stars

هتل کورینتیا Corinthia  سنت پترزبورگ

هتل 5 ستاره مجلل کورینتیا سنت پترزبورگ در خیابان نوسکی پراسپکت Novesky prospect قرار گرفته و حدود 2 دقیقه تا ایستگاه متروی مایاکوفسکی Mayakovsky فاصله دارد که دسترسی آن را به تمام نقاط شهری آسان می کندو با این ویژگی گزینه مناسبی برای تور  روسیه می باشد .

هتل کورینتیا علاوه بر اینکه با ساختمان خیره کننده سرشار از هنر و زیبایی خود مرکز توجه بسیاری از هنردوستان است ، با قرار گرفتن در منطقه Tsentralny بهترین انتخاب برای مسافران علاقه مند به موزه ، پیاده رویهای شهری و فرهنگ است . این هتل تا کلیسای ناجی در خون ریخته شده و کلیسای جامع کازان 18 دقیقه و باغ تابستانی و و میدان کاخ 23 دقیقه پیاده روی فاصله دارد .

 

امکانات هتل کورینتیا  :

388 اتاق – ترانسپورت فرودگاهی – پذیرش 24 ساعته – تراس آفتاب – مرکز تناسب اندام – ماساژ – رستوران – بار – اسنک بار – غذاهای رژیمی – غذای ویژه کودکان –wifi رایگان – پارکینگ خصوصی ( با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه ) – خدمات گردشگری – خدمات پرستاری کودک – خدمات خشکشویی و لباسشویی – امکانات ویژه افراد ناتوان – ویلچیر در دسترس – آرایشگاه – امکان اجاره ماشین – نگهبانی 24 ساعته – تاکسی سرویس – دربان – خانه داری روزانه – شاتل فرودگاه – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها و ... .

 

روز خود را با صرف خاویار در بوفه صبحانه هتل شروع کرده و برای نهار و یا شام میتوانید در حالیکه غذاهای لذیذ مدیترانه ای با عطر و طعم سیسیلی را که توسط آشپز ایتالیایی در رستوران امپریال هتل سرو می شود میل می نمایید از تماشای مناظر زیبای خیابان نوسکی پراسپکت لذت ببرید .

شانس خوردن شیرینیهای تازه طبخ شده را در کافه وینا Vienna از دست نداده و یا در نوسکی بار و یا لابی بار هتل بهمراه صرف نوشیدنی از گوش دادن به صدای پیانو که بصورت زنده نواخته می شود لذت ببرید .

 

تمامی اتاقهای هتل کورینتیا مجهز به wifi رایگان ، تلویزیون LCD ، مینی بار ، حمام خصوصی و تلفن می باشند.

 

آدرس : نوسکی پراسپکت 57 ، ناحیه سنترالنی ، سنت پترزبورگ ، روسیه

تلفن : 0078123802001

سفرتان رویایی و زیبا .....

 

CORINTHIA  CORINTHIA.jpg1  CORINTHIA.jpg2

 

CORINTHIA.jpg3  CORINTHIA.jpg4  CORINTHIA.jpg5

 

CORINTHIA.jpg6  CORINTHIA.jpg7  CORINTHIA.jpg8

 

CORINTHIA.jpg9  CORINTHIA.jpg10  CORINTHIA.jpg11

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از قیمت ها بر روی لینک تور روسیه کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

 

خواندن 3564 دفعه