هتل ماریوت پاولتسکایا مسکو

هتل ماریوت پاولتسکایا Courtyard by Marriott Paveletskaya مسکو

با قرار گرفتن در خیابان Zomoskvorecheye  هتل ماریوت پاولتسکایا مکانی ایده آل برای گردش در تمامی نقاط پرجنب و جوش و مناطق دیدینی مسکو می باشد . این هتل 400 متر از جاده کمربندی Sadovoe  و 293 متر از ایستگاه قطار پاولتسکایا فاصله دارد . پارک Gorky 10 دقیقه رانندگی و میدان سرخ و کاخ کرملین دو ایستگاه مترو با هتل فاصله دارند. همچنین خانه بین المللی موسیقی نیز در مسافت کمی از هتل قرار دارد .با این توصیفات هتل 4 ستاره ماریوت پاولتسکایا انتخابی عالی در تور روسیه برای علاقه مندان به فرهنگ ، موزه و تاریخ می باشد .

 

 

امکانات هتل ماریوت پاولتسکایا :

171 اتاق – رستوران – بار – اسنک بار - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات پرستاری کودک – امکانات ویژه افراد ناتوان – ویلچیر در دسترس – مرکز تناسب اندام – مسیرهای پیاده روی – پارکینگ خصوصی ( با رزرو قبلی و پرداخت هزینه ) – امکانات برگزاری ملاقاتها – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها – ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی – ارائه غذاهای بسته بندی و ...

 

هتل 4 ستاره ماریوت پولتسکایا که در منطقه مجلل شهری قرار گرفته است با 4 اتاق کنفرانس مجهز خود که دارای طراحی زیبایی با پنجره های تمام قد و نمایانگر منظاظر چشم نواز شهری با ظرفیت 200 نفر می باشد ، مکانی مناسب برای سفرهای تجاری است .

 

صبح خود را با صرف صبحانه در رستوران هتل شروع کرده و در ادامه روز با انتخاب خوراک از منوی غذاهای روسی و اروپایی به لذت خود بیافزایید و یا در تمامی طول شبانه روز از اسنک بار 24 ساعته هتل استفاده نمایید .

در اتاقهای بزرگ و سوئیتهای هتل پاولتسکایا که دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD ، wifi  رایگان ، یخچال ، ملزومات درست کردن چای یا قهوه ، ... می باشند در حین صرف نوشیدنی خود از تماشای مناظر زیبای منطقه تجاری مسکو لذت برید .

 

آدرس : خیابان 8 کوژونیچسکایا  ، بلوار 3 ، زاموسکوورچی ، مسکو ، روسیه

تلفن : 0074952877722

سفر دلچسبی را برای شما آرزومندیم .

 

PAVEL  PAVEL1  PAVEL2

 

PAVEL3  PAVEL5  PAVEL6

 

PAVEL7  PAVEL8  PAVEL9

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از قیمت ها بر روی لینک تور روسیه کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 3952 دفعه