هتل سولو سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ

gold-stars

هتل سولو سوکوس پالاس بریج Solo Sokos Palace Bridge سنت پترزبورگ

هتل 5 ستاره سولو سوکوس پالاس بریج در جزیره واسیلفسکی Vasilyevsky Island و رو به روی رودخانه نوا  قرار گرفته است . نام هتل از پل کاخ Palace Bridge که در نزدیکی آن است گرفته شده که مستقیما به بسیاری از مراکز دیدنی مانند موزه هرمیتاژ ، میدان کاخ ، اداره نیروی دریایی ، کلیسای جامع اسحاق مقدس ، و نوسکی پراسپکت با 15 دقیقه پیاده روی ارتباط دارد .

ساختمان هتل سولو سوکوس پالاس بریج تلفیقی از سنت و مدرنیته می باشد. بعضی از اتاقهای هتل که آپارتمانی هستند و برای اقامت طولانی مناسبند در بخش مدرن ساختمان قرار دارند اما در قلب هتل ساختمانی با آجرهای قدیمی است که ما را به یاد قرون وسطی می اندازد . این ساختمان در قدیم برای پذیرایی از سلسله تجار معروف ( خانواده الیسیو) استفاده می شده است ، در حال حاضر در بالای این لوسترها و آرکهای قدیمی محیطی مدرن و چندوجهی برای آرامش خاطر مهمانان مهیا می باشد .

هتل سولو سوکوس با قرار گرفتن در منطقه  Vasileostrovskiy انتخابی عالی برای علاقه مندان به تاریخ ، فرهنگ و معماری می باشد .

 

امکانات هتل سولو سوکوس پالاس بریج :

324 اتاق – شاتل فرودگاهی – پذیرش 24 ساعته – خدمات ارزی – خدمات گردشگری – خدمات خشکشویی و لباسشویی – پارکینگ اختصاصی ( با رزرو قبلی و پرداخت هزینه ) – تراس - استخر سرپوشیده – سونا – مرکز تناسب اندام – سولاریوم – اسپا و مرکز سلامت – ماساژ – جکوزی – مینی گلف – بار – رستوران – منوی رژیمی خاص طبق سفارش – غذای مخصوص کودکان -  خانه داری روزانه – امکانات ویزه افراد ناتوان – امکانات ویژه برگزاری ملاقاتها – آرایشگاه – نهار بسته بندی شده – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها – اتاق ضد آلرژی – مغازه کادو فروشی و ...

 

هتل سولو سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ دارای فضای داخلی مجلل و اتاقهای بزرگ با حمامهای سنگ مرمر ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، wifi  و ... میباشد .

این هتل زیبا دارای چندین رستوران و کافه می باشد . در رستوران زیبای سویلا که با دیوارهای آجری قرمز و لوسترهای شیشه ای و شمعدانهای روی میز محیطی رویایی را فراهم می آورد ، طعم لذیذ غذاهای اسپانیایی و سنتی روسی را چشیده و در بریج بار هتل همزمان با آرام سازی روح و روان خود در محیطی دنج و زیبا در کنار شومینه با صرف خوراکهای سبک مانند ساندویچ کلاب ، همبرگر ، سالاد سزار و .. از ملاقاتهای خود لذت ببرید .  

 

اما جالب ترین تجربه که باعث میشود در تور سنت پترزبورگ اقامت در هتل سولو سوکوس پالاس بریج را از دست ندهید رستوران Dans Le Noir است که نمونه آن در سرتاسر شهر وجود ندارد، در این رستوران میتوانید شام را در تاریکی کامل میل نمایید و شانس خود را برای آزمودن حواس خود به کمک گارسونهای نابینا امتحان کنید . یکی از منوهای سفید ، قرمز ، آبی یا سبز را انتخاب کرده و حدس بزنید که غذاها چه هستند .

 

آدرس : بیرزوور پرلوک 2-4 ، ناحیه واسیلئوستروفسکی ، سنت پترزبورگ ، روسیه

سفرتان رویایی ...

 

SOLO  SOLO1  SOLO2

 

SOLO4  SOLO3  SOLO5

 

SOLO6  SOLO7  SOLO8

 

SOLO9

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه با کارشناسان آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از قیمت ها بر روی لینک تور روسیه کلیک نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

 

 

خواندن 3501 دفعه