جدیدترین هتل های دبی

جدیدترین هتل های دبی

برای اقامت در تازه ترین هتل های دبی آماده هستید؟

 

همیشه در شهر دبی می توانید هتل های جدیدی را برای اقامت و سیاحت در آن ها پیدا کنید.

 

-        هتل زعبیل هاوس جمیرا دبی Zabeel House by Jumeirah

این هتل تازه تاسیس می خواهد چشم انداز جدید و مقرون به صرفه ای از تسهیلات هتلداری را بر روی علاقمندان بگشاید. این هتل هنوز از هیاهو به دور بوده و با امکانات خود، اقامت ایده آلی را چه برای سفر کاری و چه برای سفر تفریحی، مهیا کرده است. خودتان را در محله فرهنگی ال سیف Al Seef و خیابان های پر جنب و جوش آن خواهید یافت.

 

Zabeel-House-Al-Seef 

 

-        هتل ساحلی بولگاری دبی The Bulgari Resort and Residences Dubai

هتلی با امکانات کامل، آغازی جدید از برند ایتالیایی بولگاری است. قرار گرفته در ساحل جمیرا (قسمت ساحل که شبیه اسب دریایی می باشد)، با 101 اتاق و سوئیت، 20 ویلای رو به دریا، 5 رستوران، سالن اسپا و کلوب قایق، آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

 

Bvlgari-Residences-unveiled-in-Dubai

 

-        هتل گورا دبی Gevora Hotel

این هتل در مهمترین خیابان شریانی دبی (شیخ زاید) قرار گرفته است. اقامت در این هتل به مثابه حسی است که در خانه خود دارید. هتل گورا، با 365 متر ارتفاع و نیزه ای طلایی بر بالای آن، در کتاب گینس به عنوان مرتفع ترین هتل در جهان شناخته شده است. با بیش از 500 اتاق و سوئیت شیک، 5 رستوران با غذاهای بین المللی و استخری با منظره آسمان، نوید دهنده اقامتی شیرین و رویایی خواهد بود.

 

 gevora2

 

-        هتل های راو دبی Rove Hotels

برند Rove در مجموع 7 هتل در شهر دبی راه اندازی کرده است که تعدادی از آن ها در حال برنامه ریزی برای ساخت و گشایش هستند. 4 هتل با نام های راو داون تاین Rove Downtown، راو هلت کر سیتی Rove Healthcare City، راو سیتی سنتر Rove City Centre و راو ترید سنتر Rove Trade Centre، در شهر دبی آغاز به کار کرده اند و هتل های جدیدی از این گروه هتلی، به زودی به روی مهمانان باز می شوند.

 

ROVE

 

-        هتل ریکسوس پرمیوم دبی  Rixos Premium Dubai

برند موفق و معروف ریکسوس، درهای خود را در ساحل جمیرا، به روی علاقمندان خود باز کرده است. این هتل 35 طبقه با چشم انداز فوق العاده به دریا و دارا بودن بزرگترین چرخ فلک، با نزدیک بودن به محل هایی مانند دبی مارینا و البته جمیرای معروف، مقصد یگانه ای خواهد بود.

 

RIXOSPREMIUMDUBAI

 

-        هتل رویال آتلانتیس  دبی Royal Atlantis

هتل رویال آتلانتیس نزدیک آتلانتیس و نخل جمیرا، با دارا بودن 800 اتاق و سوئیت و 250 ویلای لوکس، یکی از بزرگترین هتل ها خواهد بود. استخر عجیب هتل در ارتفاع 90 متری قرار گرفته است و منظره نفس گیری به جزیره دارد. در سال 2019 ، افتتاحیه این هتل خواهد بود. از برنامه های این هتل، استفاده از رستوران دار معروف و برنده جایزه جهانی، هستون بلومنتال Heston Blumenthal، است.

 

royalatlantis22 

 

-        هتل کوئین الیزابت دو  دبی Queen Elizabeth 2

این هتل جدید و شناور که در حقیقت کشتی کروز می باشد (به اختصار QE2 نامیده می شود) و تا بحال 25 بار دور دنیا گشته است، کار خود را از ماه آوریل 2018 و در قلب شهر دبی، منطقه مینا رشید Mina Rashid، آغاز کرده است. این هتل یا کشتی، هنوز هم برخی وسایل و جزئیات اصیل خود را شامل: مبلمان قدیمی، تابلوهای تاریخی و موزه ای که QE2 را از سال 1960 نشان می دهد، حفظ کرده است.

 

-        لاپیتا هتل دبی  Lapita Hotel

در جدیدترین پارک دبی، یعنی Dubai Parks and Resorts، هتل لوکس و پلینزی لاپیتا خودنمایی می کند. هتل لاپیتا با برخورداری از 504 اتاق و سوئیت، هتلی است مناسب خانواده ها و جوانانی که می خواهند اوقات خوشی را در نزدیکی موشن گیت دبی Motiongate Dubai، پارک بالیوود و پارک لگو لند Legoland theme parks تجربه کنند.

 

 LAPITA

 

-        هتل ریتریت پالم دبی The Retreat Palm Dubai

در هلال شرقی نخل جمیرا، هتل ریتریت پالم، نفس تازه ای به شهر داده است. قدم به اولین اقامتگاه تخصص یافته سلامتی بگذارید و از مرکز تندرستی رایا که شامل اسپا، باشگاه ورزشی، کلینیک و امکانات تفریحی است، بهره مند شوید. مهمانانی که دنبال سلامت جسم و روح خود هستند می توانند از انواع پکیج های 3 روزه الی 2 هفته ای هتل استفاده کنند.

 

retreat

 

-        هتل ساحلی ماندارین اورینتال جمیرا دبی Mandarin Oriental Jumeira Beach

جدیدترین هتل در سال 2018 و در کناره ساحل جمیرا، هتل ماندارین اورینتال با 200 اتاق و سوئیت و 12 ویلای کنار آب، است. هر ویلا، استخر بی نهایت خصوصی خود را دارد.

 

mandarin

 

-        هتل دبلیو دبی W Dubai The Palm

به تمامی دوستداران هیجان و ماجراجویی، خبر رسیده است که انتظارشان به پایان رسیده و در ماه ژوئن 2018، هتل ساحلی دبلیو با 350 اتاق و سوئیت رویایی به روی علاقمندان باز می شود. سالن اسپای مجهز، رستوران روف تاپ و ساحل اختصاصی، نمونه ای از امکانات این هتل است.

 

w

 

-        هتل رادیسون بلو دبی  Radisson Blu, Dubai Waterfront

هتل 5 ستاره رادیسون بلو، در خلیج بیزینس Business Bay، درهایش را به روی مسافران خوش سلیقه خود گشوده است. این هتل در نزدیکی برخی مراکز توریستی مانند اپرای دبی، برج خلیفه و کانال دبی قرار گرفته و دارای 430 اتاق و سوئیت، 3 رستوران و اسپای مجهز می باشد.

 

radisson

 

-        هتل رنسانس داون تاون دبی  Renaissance Downtown

با افتتاحیه ای باشکوه در اواخر سال 2017 و برگزاری کنسرت موسیقی با اجرای خواننده آمریکایی گوین استفانی، هتل رنسانس فعالیت خود را در مرکز شهر دبی آغاز کرد. این هتل از 2 رستوران، استخر فضای باز و اسپایی مجهز برای دریافت خدماتی در خور توجه و 5 ستاره، برخوردار است.

 

 renaissance

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 2844 دفعه