هتل مریوت شیشلی استانبول

gold-stars

هتل مریوت شیشلیMarriottاستانبول:

عظمت و شکوه هتل 5 ستاره مریوت به همراه موقعیت عالی آن، بهترین شروع برای کشف ابهت و زیبایی شهر استانبول است. بر فراز این هتل برج 35 طبقه، از چشم انداز بدیع تنگه بسفر لذت ببرید، در سالن ورزشی و استخر هتل، به جسم و روح خود نشاط دوباره ببخشید، از طعم غذاهای رستوران فضای باز بچشید و آرامش بینهایتی را در این هتل تجربه کنید.

سرویس های هتل مریوت استانبول

 دارای 259 اتاق و سوئیت رستوران - مرکز تناسب اندام/باشگاه استخر - سالن اسپا سونا حمام ترکی جکوزی -Wifi رایگان در فضای عمومی هتل امکانات مختص افراد کم توان  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو پارکینگ - خدمات ارزی اتاق جلسه و ضیافت – آرایشگاه فروشگاه اقلام کادویی - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چندزبانه پرستار و خدمات کودکو ...

 

هتل مریوت، در منطقه شیشلی و در فاصله 450 متری مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. این هتل با ایستگاه مترو شیشلی تنها 350 متر فاصله دارد و با وجود آن، دسترسی راحتی به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و تفریحی وجود دارد. از فرودگاه آتاتورک تا این هتل، 22 کیلومتر فاصله می باشد.

 

اتاق ها و سوئیت های مدرن هتل مریوت با امکانات خود، مکان ایده آلی را برای گذراندن مسافرت کاری یا تفریحی فراهم کرده اند و از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، اتو/میز اتو، سشوآر، چشم انداز تنگه بسفر یا شهر و ... برخوردارند.

شما به رستوران های هتل مریوت و نوش جان کردن یک میان وعده و غذای عالی در محیطی زیبا، دعوت شده اید. انواع غذاهای ترکیه ای، مدیترانه ای و ... برای شما مهیا است.

تور استانبول، هتل مجلل مریوت شیشلی و اقامتی راحت و دلپذیر ... که در انتظار شماست.

 

آدرس هتل: عبیدیه حوریت کادسی شماره 142، شیشلی، استانبول، ترکیه

Abide-i Hurriyet Caddesi. No.142,Sisli · Istanbul, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

سفرتان مفرح و به یادماندنی ...   

 

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 4564 دفعه